anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Există posibilitatea de a activa eSIM fără a avea SIM-ul fizic?

CatalinC2
Începător

Există posibilitatea de a activa eSIM fără a avea SIM-ul fizic pentru a primi SMS-uri sau trebuie să merg într-un magazin Orange? Am avut un eSIM activ, dar l-am șters accidental și am pierdut SIM-ul fizic. Mulțumesc!

7 Răspunsuri 7

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Din păcate va trebui sa te deplasezi într-un magazin Orange shop.

Nu vei putea primi codul de verificare.

https://www.orange.ro/shops/ 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Da, atunci va trebui să mergi în Orange Shop și acolo vei fi ajutat !

Succes!

FLo1
#StarMember

@CatalinC2: Bun venit în Comunitate. În lipsa unui profil eSIM sau a SIM-ului fizic poți considera SIM-ul pierdut, iar pentru astfel de cazuri este necesară prezența fizică într-un magazin Orange, indiferent dacă ai abonament sau prepay. Înlocuirea este gratuită. Detalii în acest sens regăsești aici

Pe de altă parte, dacă dorești activarea unui nou profil eSIM se poate face tot așa, direct în magazinul Orange, doar să soliciți acest aspect.

Succes și te așteptăm să revii cu vești bune. 

arsradu
#StarMember

Salut Catalin,

SIM-ul fizic nu cred ca-l puteai refolosi oricum. Dar ca sa-ti poti recupera SIM-ul (fizic sau virtual) atata timp cat nu poti primi un SMS pe numarul tau, nu stiu daca poti altcumva decat cu un drum in Orange Shop.

Cu toate astea, ai mai putea incerca o chestie: restore de backup dintr-un backup de dinaintea stergerii. Vezi daca iti restaureaza si eSIM-ul. Eu asta as face. 

Sper sa te ajute. 🙂

Client Orange

Pololică
#StarMember

Salutare!

Daca nu ai o cartela activa (fizica sau eSIM), activarea eSIM nu va trece din motive de securitate si singura optiune este sa ajungi fizic intr-un magazin Orange. Generarea eSIM se poate face prin aplicatie, dar nu vei receptiona acel SMS pentru confirmare.

arsradu
#StarMember

Salve Cata,

Ai apucat cumva sa-i dai restore de backup? S-a rezolvat? Eram doar curios pentru ca n-am incercat niciodata. 

Client Orange

DanielaH
Moderator

@CatalinC2, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?