la 19-08-2025 07:27 PM
Am cumparat eSIM l-am activat si l-am sters de pe telefon.
Acum vreau sa-l instalez iar per telefon, dar QR codul nu mai functioneaza.
Cum cer QR cod nou fiind in strainatate?
la 20-08-2025 12:06 AM
Sebi, bun venit in Comunitate!!!
"Din motive de securitate, codul de activare este unic și poate fi instalat o singură dată. Dacă ștergi de pe eSIM profilul asociat numărului tău de telefon, va trebui să mergi în cel mai apropiat magazin Orange pentru a solicita un nou cod de activare. "
Din cate stiu, la prepay nu se poate trimite codul QR prin SMS cand esti in strainatate. Cand revii in tara, mergi la un magazin Orange si rezolvi pb.
la 20-08-2025 12:06 AM
Sebi, bun venit in Comunitate!!!
"Din motive de securitate, codul de activare este unic și poate fi instalat o singură dată. Dacă ștergi de pe eSIM profilul asociat numărului tău de telefon, va trebui să mergi în cel mai apropiat magazin Orange pentru a solicita un nou cod de activare. "
Din cate stiu, la prepay nu se poate trimite codul QR prin SMS cand esti in strainatate. Cand revii in tara, mergi la un magazin Orange si rezolvi pb.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor