anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

E-sim pe Huawei watch 5

CosminSlghr
Începător

Buna dimineața!

Am achiziționat un smartwatch Huawei watch 5 și nu poate funcționa modul e-sim one number only deși el este compatibil iar modelele mai vechi sunt perfect functionale. 

Cunoaște cineva o data preconizată pentru remedierea acestei probleme?

 

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut! Îmi cer scuze pentru întârzierea răspunsului.

Colegii ne întreabă care este modalitatea prin care ai încercat să activezi acest eSIM pentru ceasul Huawei?

Daca ai încercat de pe telefon, prin aplicatia celor de la Huawei, din păcate, nu se poate activa serviciul number share (implicit eSIM-ul). Pentru smartwatch-urile Huawei va fi necesar să mergi într-un magazin Orange unde să se activeze serviciul și unde ți se va da un cod QR cu ajutorul căruia îți vor activa eSIM-ul.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator

Salut, Cosmin!

Vom întreba și noi colegii care se ocupă de eSIM.

DanielaH
Moderator

Salut! Îmi cer scuze pentru întârzierea răspunsului.

Colegii ne întreabă care este modalitatea prin care ai încercat să activezi acest eSIM pentru ceasul Huawei?

Daca ai încercat de pe telefon, prin aplicatia celor de la Huawei, din păcate, nu se poate activa serviciul number share (implicit eSIM-ul). Pentru smartwatch-urile Huawei va fi necesar să mergi într-un magazin Orange unde să se activeze serviciul și unde ți se va da un cod QR cu ajutorul căruia îți vor activa eSIM-ul.

Am fost la un magazin Orange in Focșani iar colegele dvs, după ce m-au chestionat RIGUROS in prealabil și au afirmat că au înțeles ce doresc, au emis un cod qr cu care mi-au anulat telefonul și au activat e-sim doar pe ceas. Am insistat că nu doresc acest lucru și au emis un nou qr cu care mi-au anulat ceasul și au activat e-sim doar pe telefon .

M-am declarat nemulțumit și una din ele a sunat la Service Orange și mi-a explicat că ceasul nu poate funcționa e-sim decât exclusiv cu un alt număr de telefon pentru că ar fi unele probleme tehnice de compatibilitate cu rețeaua și eu ar fi trebuit să mă interesez înainte să îl cumpăr.

Am vorbit zilele trecute la Huawei și, MULT MAI PROMPȚI SI EFICIENȚI DECÂT DVS., mi-au explicat că trebuie să revin in magazin Orange pentru ca se va rezolva. Se pare că acum, specialiștii dvs au înțeles cum sa rezolve problema. 

Mulțumim mult pentru feedback!

Deci ai rezolvat?

Încă nu. Urmează să merg la o reprezentanta Orange.

Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.