la 12-04-2024 10:16 PM - editat ultima oară la 13-04-2024 09:34 AM de DanielaH
Am avut eSim pentru 0746xxxxxx și din greșală l-am șters. Cum pot primi un nou cod de activare pe email? nu pot merge în niciun magazin.
la 13-04-2024 09:04 AM
Salutare!
Ai aici pașii:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-solicita-trecerea-la-esim-din-contul-meu-my-orange-15328
Dar dacă zici că nu merge, trebuie mers în magazin Orange . Și șterge numărul de telefon , pentru că este o postare publică, iar noi aici suntem simpli clienți, ca și tine, nu Orange.
Baftă!
13-04-2024 09:07 AM - editat 13-04-2024 09:09 AM
Salut,
Esti client Orange Romania SA sau Orange Romania Communications SA (fostul Telekom Fix)? Observ ca ai incadrat intrebarea la cea de-a doua. Ceea ce nu prea are sens in contextul eSIM. In plus, numarul pare sa fie de ORO, nu OROC. Dar nu strica o confirmare.
De asemenea, esti abonat sau client prepay?
Numarul de telefon nu ne ajuta in cazul asta, si ar fi bine sa-l stergi, sau sa-l pui cu ***. Comunitatea este formata in mare parte din clienti Orange, nu suport Orange. Deci nu ne ajuta cu nimic numarul de telefon, pentru ca oricum nu putem opera niciun fel de modificari pe cont.
Deci, daca esti abonat Orange Romania SA, eSIM-ul se poate genera ca si pana acum, din contul My Orange. Ai aici un tutorial care sa te ghideze pas cu pas.
Daca esti client Prepay, din pacate trebuie sa ajungi intr-un Orange Shop. Nu stiu sa se poata trimite pe mail.
Recomandarea mea, pentru a evita problemele astea pe viitor, si mai ales daca ai un singur numar in telefon, este sa treci pe SIM fizic. Nu ai niciun avantaj pe eSIM daca folosesti un singur numar in telefon. Ba din contra, dupa cum poti vedea, mai mult te incurca.
Oricum, daca esti abonat, sper sa reusesti folosind tutorialul de mai sus. 🙂
la 17-04-2024 09:50 PM
Mulțumesc.
la 15-04-2024 12:08 PM
@Romulus11, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune. Iar dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rugăm să-l marchezi ca soluție pe cel mai bun.
la 17-04-2024 09:50 PM
Bună Daniela, Voi folosi sim-ul fizic și mă voi duce într-un magazin Orange pentru a vedea dacă pot obține un eSim.
Mulțumesc mult pentru că ai urmărit chestiunea 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor