la 21-11-2021 09:11 PM
la 23-11-2021 07:03 PM
Deocamdată, așa cum a menționat și delfinas, clienții noi pot genera eSIM din aplicație, iar clienții care au deja Yoxo și își doresc eSIM este nevoie să meargă într-un magazin Orange. Colegii lucrează ca această opțiune să fie disponibilă în aplicație pentru toți clienții și vom anunța când acest lucru va fi posibil.
@edigavra pentru a fi clar pentru membrii comunității te rugăm să menționezi toate detaliile necesare în descrierea întrebării. Nu am știut că este vorba despre Yoxo, până în momentul în care ai specificat în comentariu.
la 21-11-2021 11:21 PM
la 22-11-2021 11:00 AM
la 22-11-2021 04:53 PM
la 22-11-2021 06:30 PM
la 22-11-2021 08:39 PM
la 22-11-2021 09:33 PM
la 22-11-2021 10:30 PM
la 22-11-2021 10:36 PM
la 23-11-2021 06:50 PM
la 23-11-2021 07:03 PM
Deocamdată, așa cum a menționat și delfinas, clienții noi pot genera eSIM din aplicație, iar clienții care au deja Yoxo și își doresc eSIM este nevoie să meargă într-un magazin Orange. Colegii lucrează ca această opțiune să fie disponibilă în aplicație pentru toți clienții și vom anunța când acest lucru va fi posibil.
@edigavra pentru a fi clar pentru membrii comunității te rugăm să menționezi toate detaliile necesare în descrierea întrebării. Nu am știut că este vorba despre Yoxo, până în momentul în care ai specificat în comentariu.
la 31-12-2022 05:12 PM
@MihaelaA suntem la peste un an distanta de la mesajul anterior. In continuare nu se poate face migrarea 100% online.
Cam cat sa ne asteptam sa mai dureze implementarea acestei facilitati? Este ridicola situatia.
la 23-11-2021 07:14 PM
la 25-05-2022 06:51 PM
la 25-05-2022 07:43 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor