anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am avut un apple watch 7 si am trecut pe ultra, cum trec number shareul?

punklac
Junior entuziast

Buna, am avut un apple watch 7 si am trecut pe ultra, cum trec number shareul?

11 Răspunsuri 11

DanielaH
Moderator

Salut!

Ne dai, te rog, mai multe detalii despre situația ta și ce anume dorești să faci?

punklac
Junior entuziast

hey,

am avut un 7 pe care era activat number share ing ul , l am dezactivat, acuma watch ul ultra nu pot sa l asociez, adica nu gasesc efectiv optiunea number share

magister
Junior entuziast

Salut.

Abonamentul este pe persoana fizica sau juridica? Daca esti client business, poti sa ignori ce am scris mai jos. Pentru clienti business, se activeaza/sterge doar in Orange Shop.

Pentru a activa number share pe persoana fizica, trebuie sa te asiguri intai ca a fost dezactivat serviciul number share. Iti poti da seama prin mesajul de confirmare (daca nu exista asa ceva, 100% nu este dezactivat si inca este asociat pe apple watch 7). Daca este dezactivat, poti asocia number share accesand aplicatia Watch de pe Iphone, in sectiunea Date mobile -> acolo ai optiunea de a activa date mobile pt apple watch si te redirectioneaza catre pagina myorange pentru autentificare (nu trebuie sa intri tu in aplicatie, nu vei avea o asemenea optiune). Ulterior cand esti redirectionat, ai doar de bifat faptul ca iti dai acordul pt activarea serviciului. Daca nu reusesti sa elimini planul number share, poti vizita un Orange Shop sa te ajute cu inchiderea lui (ei nu te pot ajuta si cu activarea, se face doar de catre utilizator).

punklac
Junior entuziast

merci mult, este exact asa cum ai spus, dar dupa cum au scris si colegii de mai sus se pare ca orange are un bug in sistem si din acea cauza nu se poate, dar merci mult de raspuns, pt ca asa m am enervat de eraa sa fac o criza de epilepsie, merci mult

eu intru in aplicatie ceasului dar nu se incarca pagina orange

punklac
Junior entuziast

Servus Silviu, exacrt la fel si la mine, ziceau colegii mai sus, ca este un bug la orange si ca stiu de el,

se va rezolva in cateva zile si sa mai incercam, that s it

BogdanGMT
Începător
Buna ziua,
Va rog ajutati-ma cu o problema.
Mi-am cumparat un Apple watch 8 celullar pe care l-am configurat cu planul numver share de la orange. Mai tarziu am resett telefonul revenind la setarile din fabrica nedandu-mi seama ca va trebui sa fac asta si ceasului pentru ca nu-l mai vedea ca asociat. Dupa ce am resetat si ceasul am primit mesaj de la orange ca am anulat planul number share. Nu a fost nicio problema pentru ca urma sa-l setez din nou. Din pacate nu a mai mers. Am returnat ceasul magazinului si mi-am cumparat Apple Watch Ultra, crezand ca poate ceasul acela nu mai era acceptat pentru number share. Am urmat si cu ceasul cel nou pasii si la fel, nu merge, ultimul pas este o pagina alba unde nu pot face nimic. Pe acea pagina trebuia sa bifez ca sunt de acord cu oferta si se activa. Print screen-urile sunt in ordine cronologica, pas cu pas, ma gandesc ca poate este vreo eroare aferenta contului meu sau ceva de genul, va rog sa ma ajutati.

Bogdan, bun venit in Comunitate!!!

Din cat am observat în ultima săptămână, sunt mai multe persoane care au problema ta. Bănuiesc că e ceva bug in sistem, care, sa sperăm, se rezolva rapid.

Am observat si pe web, in contul myorange nu mai gasesc optiunea number share nicaieri. Am cautat in orice submeniu, setari cont, optiuni etc, parca a intrat in pamant. In aplicatia ceasului de pe iphone, ultimul pas, cand ar trebui sa accept oferta, imi da white screen si nu pot face nimic. Aveti captura de ecran atasata.

Multumesc!

S-a rezolvat problema, se pare ca orange-ul a avut o eroare. Multumesc mult!

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată.

Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.