la 26-11-2022 11:48 PM - editat ultima oară la 28-11-2022 08:31 AM de DanielaH
Buna, am avut un apple watch 7 si am trecut pe ultra, cum trec number shareul?
la 28-11-2022 08:32 AM
Salut!
Ne dai, te rog, mai multe detalii despre situația ta și ce anume dorești să faci?
la 28-11-2022 04:29 PM - editat ultima oară la 28-11-2022 04:32 PM de DanielaH
la 28-11-2022 05:09 PM
Salut.
Abonamentul este pe persoana fizica sau juridica? Daca esti client business, poti sa ignori ce am scris mai jos. Pentru clienti business, se activeaza/sterge doar in Orange Shop.
Pentru a activa number share pe persoana fizica, trebuie sa te asiguri intai ca a fost dezactivat serviciul number share. Iti poti da seama prin mesajul de confirmare (daca nu exista asa ceva, 100% nu este dezactivat si inca este asociat pe apple watch 7). Daca este dezactivat, poti asocia number share accesand aplicatia Watch de pe Iphone, in sectiunea Date mobile -> acolo ai optiunea de a activa date mobile pt apple watch si te redirectioneaza catre pagina myorange pentru autentificare (nu trebuie sa intri tu in aplicatie, nu vei avea o asemenea optiune). Ulterior cand esti redirectionat, ai doar de bifat faptul ca iti dai acordul pt activarea serviciului. Daca nu reusesti sa elimini planul number share, poti vizita un Orange Shop sa te ajute cu inchiderea lui (ei nu te pot ajuta si cu activarea, se face doar de catre utilizator).
la 28-11-2022 05:35 PM
merci mult, este exact asa cum ai spus, dar dupa cum au scris si colegii de mai sus se pare ca orange are un bug in sistem si din acea cauza nu se poate, dar merci mult de raspuns, pt ca asa m am enervat de eraa sa fac o criza de epilepsie, merci mult
la 28-11-2022 09:45 PM
eu intru in aplicatie ceasului dar nu se incarca pagina orange
la 28-11-2022 09:56 PM
Servus Silviu, exacrt la fel si la mine, ziceau colegii mai sus, ca este un bug la orange si ca stiu de el,
se va rezolva in cateva zile si sa mai incercam, that s it
la 29-11-2022 09:02 AM
Buna ziua,
Va rog ajutati-ma cu o problema.
Mi-am cumparat un Apple watch 8 celullar pe care l-am configurat cu planul numver share de la orange. Mai tarziu am resett telefonul revenind la setarile din fabrica nedandu-mi seama ca va trebui sa fac asta si ceasului pentru ca nu-l mai vedea ca asociat. Dupa ce am resetat si ceasul am primit mesaj de la orange ca am anulat planul number share. Nu a fost nicio problema pentru ca urma sa-l setez din nou. Din pacate nu a mai mers. Am returnat ceasul magazinului si mi-am cumparat Apple Watch Ultra, crezand ca poate ceasul acela nu mai era acceptat pentru number share. Am urmat si cu ceasul cel nou pasii si la fel, nu merge, ultimul pas este o pagina alba unde nu pot face nimic. Pe acea pagina trebuia sa bifez ca sunt de acord cu oferta si se activa. Print screen-urile sunt in ordine cronologica, pas cu pas, ma gandesc ca poate este vreo eroare aferenta contului meu sau ceva de genul, va rog sa ma ajutati.
la 29-11-2022 09:18 AM
Bogdan, bun venit in Comunitate!!!
Din cat am observat în ultima săptămână, sunt mai multe persoane care au problema ta. Bănuiesc că e ceva bug in sistem, care, sa sperăm, se rezolva rapid.
la 29-11-2022 09:29 AM
Am observat si pe web, in contul myorange nu mai gasesc optiunea number share nicaieri. Am cautat in orice submeniu, setari cont, optiuni etc, parca a intrat in pamant. In aplicatia ceasului de pe iphone, ultimul pas, cand ar trebui sa accept oferta, imi da white screen si nu pot face nimic. Aveti captura de ecran atasata.
Multumesc!
la 29-11-2022 08:27 PM
S-a rezolvat problema, se pare ca orange-ul a avut o eroare. Multumesc mult!
la 30-11-2022 09:26 AM
Salut tuturor!
Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor