la 27-08-2025 05:42 PM - editat ultima oară la 01-09-2025 01:15 PM de DanielaH
Buna ziua, nu reușesc să activez și eu number share pentru un numar de abonament, pe un Samsung Galaxy Watch Ultra, folosind un telefon Xiaomi Redmi Note 10 Pro, am urmat toți pașii prezentați și după conectare, îmi tot da o eroare 3010.
la 27-08-2025 06:48 PM
Salutare!
S-ar putea sa ai nevoie de un telefon Samsung pentru configurarea ceasului. Ulterior, nu cred ca vor fi probleme.
la 27-08-2025 06:48 PM
Salutare!
S-ar putea sa ai nevoie de un telefon Samsung pentru configurarea ceasului. Ulterior, nu cred ca vor fi probleme.
la 27-08-2025 09:31 PM
Salut!
1.Verifică dacă serviciul Number Share este activ pe contul tău My Orange
Din ce știu, eroarea 3010 apare atunci când serviciul Number Share nu este activat în cont. Acesta nu vine automat pe toate abonamentele. De obicei, devine gratuit doar dacă ai un abonament SmartPlus, altfel costa 2€.
2.Serviciul funcționează doar pentru clienți persoane fizice — contul My Orange trebuie să fie pe persoană fizică, nu business/corporate
Telefonul și watchul sunt compatibile conform site-ului Orange, nu ar trebui sa fie o problemă asta....
la 28-08-2025 05:14 PM
Tocmai serviciul number share nu e activat, zice că se activează în procedura din aplicatia Galaxy wearable, și când să îmi de-a pagina de activare da eroarea asta, contul e pe persoana fizica , abonamentul e Smart plus. Din aplicatia my orange nu ai alta posibilitate să activezi number share., eu nu găsesc.
la 29-08-2025 11:54 PM
Asta se pare că a fost problema, am reușit să fac number share până la urmă folosind un Samsung s24, după care am revenit la telefonul meu Xiaomi, și văd că merge in continuare.
28-08-2025 05:18 PM - editat 28-08-2025 05:20 PM
Salutare!
Dacă poți, mergi într-un Orange Shop, iar un consultant te va ajuta să rezolvi problema.
Number Share nu este disponibil pentru clienții OROC (,Orange Romania Comunication).
la 28-08-2025 07:02 PM
am fost de 2 ori, au urmat aceeași pași ca și mine, și nu au știut de ce da eroare. Nu mi-au dat un răspuns, am nevoie de ajutorul unui operator Orange care știe cu adevărat cum se fac conectările astea și care sunt problemă apărută.
la 02-10-2025 08:38 AM
Aceeași problemă și aici. Nu am un telefon Samsung la îndemână. Am fost în Orange Shop, am sunat la suport. Nimic.
Caut prin prieteni un telefon. Și dacă nu-mi iese nu am ce să fac decât să returnez ceasul și să anulez portarea.
Nu am știut că e așa complicat să ajungi pe lună, pardon să ai un smart watch cu esim pe el...
la 02-10-2025 11:40 AM
Salutare!
Daca ceasul este Samsung... un telefon de la acelasi produator este necesar pentru "demaraj". Pacat ca prima configurare este "restrictionata" de legatura cu un telefon marca proprie.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor