la 06-11-2023 11:17 AM
BUNA ZIUA ! AJUTATI-MA VA ROG DACA STITI !
VREAU SA IMI ACTIVEZ UN ESIM DIN CONTUL MY ORANGE, AM URMAT PASII DIN ACEL VIDEO INSA LA UN MOMENT DAT CAND IMI SCRIE INTRA AICI CA SA ACTIVEZ ESIM MA DUCE PE PAGINA DE INCEPUT NU MA DUCE LA URMATORUL PAS SI ANUME ACELA IN CARE TREBUIE SA SETEZ SOFTUL (ANDROID SAU IOS) ! ARE CINEVA IDEE UNDE AS PUTEA SA INTRU CA SA IL ACTIVEZ ?
la 06-11-2023 11:36 AM
Salut,
Ca solutie alternativa, pana se rezolva problema din My Orange, poti sa faci o vizita intr-un Orange Shop si sa-l activezi de acolo.
la 06-11-2023 11:43 AM
Salutare!
Pentru activarea eSIM, telefonul trebuie conectat la WiFi.
Un mic tutorial, poate te ajuta:
la 06-11-2023 11:49 AM
ESTE ACTIVAT WIFI PE TELEFON.....NU MERGE DIN SITE... E O PROBLEMA PE PAGINA CEVA...AM CITIT SI IN COMMENTURI LA ACEL VIDEOCLIP IN CARE TE INVATA CUM SA FACI... TOT ASA ERAU 2 BAIETI CARE AVEAU PROBLEME DUPA ACEL PAS..
la 06-11-2023 11:56 AM
Din pacate, nu am telefon compatibil eSIM si nu stiu sa explic pasii din aplicatie (daca sunt si cat de difieriti sunt).
la 06-11-2023 12:40 PM
Salut @user_16504414,
Daca te referi la acest video https://www.youtube.com/watch?v=oaGOZgzey28
după ce iți alegi numărul pe care vrei sa il activezi trebuie sa mergi in categoria Istoric SIM si sa verifici daca cererea ta are status SUCCES, după acest pas iți va apărea o notificare ca in imaginea de mai jos
Daca nu iți apare notificarea, din partea dreapta sus a contului selectează numărul tau de telefon asta daca ai mai multe numere pe contul My Orange.
Apoi poți continua procesul.
Sa ne spui daca ai reușit si te rog nu mai scrie cu majuscule pentru ca in scris asta înseamnă ca tipi la noi. 😊
la 06-11-2023 12:44 PM
sunt la munca si asa folosesc calculatorul :)) scz....da imi arata succes acolo....iar cand dau pe notificarea aceea ma trimite iar la primul pas....
la 06-11-2023 12:47 PM
@user_16504414 ai încercat sa te deconectezi si sa te autentifici din nou in contul My Orange iar apoi sa dai click din nou pe notificare? Poti încerca si de pe telefon dar sa intri din browser nu din aplicația My Orange.
la 06-11-2023 01:02 PM
AM INCERCAT AMBELE VARIANTE SI DEGEABA 😞 SI IERI SI ASTAZI
06-11-2023 01:42 PM - editat 06-11-2023 01:43 PM
Salutare, @user_16504414 ! Am testat și eu procesul de activare eSIM și nu am întâmpinat erori.
După ce am selectat numărul de telefon, am primit prin SMS codul de verificare pe care l-am introdus în My Orange. Am apăsat butonul Continuă, iar după aproximativ 10 minute de așteptare, am facut refresh paginii și am avut opțiunea de a selecta tipul device-ului utilizat (Android sau IOS), iar ulterior mi-a apărut codul QR necesar instalării.
Îți recomand să reiei procesul de activare, însă fară să părăsești pagina din My Orange.
la 06-11-2023 01:55 PM
am asteptat si 20 de min si nimic.... pana la urma am dat revenire la sim si o sa ma duc intr-un magazin sa vb 🙂
multumesc frumos oricum
la 06-11-2023 02:02 PM
Dacă reintroduci numărul în secțiunea dedicată, primești mesajul că "Există deja o cerere în curs de procesare"?
la 06-11-2023 02:03 PM
acum nu...pt ca am dat revenire la cartela sim
la 06-11-2023 02:06 PM
Îmi pare rău pentru situație. Sper să rezolvi cât mai repede și te așteptăm cu noutăți.
la 06-11-2023 04:16 PM
Salutare,
Ai ajuns la pasul în care primești codul de verificare prin SMS?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor