la 05-07-2023 12:54 AM - editat ultima oară la 05-07-2023 08:20 AM de DanielaH
Bună dimineața! 🙂
Dețin un abonament Orange și doresc activarea seriviciului eSIM dar primesc acest mesaj "Ai atins limita maxima de cereri. Au fost deja facute 3 schimbari de sim in ultimele 30 zile / 5 schimbari in ultimul an." și știu că acest mesaj apare fiindcă am depășit limita de schimbare de la sim fizic la eSIM.
Însă vreau să vă întreb dacă mă duc într-un magazin Orange mă va putea ajuta cu trecerea la eSIM fără a se lovi de același mesaj ? 🤔
la 05-07-2023 11:15 AM
Salut!
Confirmăm și noi că limita se aplică doar în cazul schimbărilor din contul My Orange. În magazinele fizice nu avem o astfel de limitare.
la 05-07-2023 06:00 AM
Salutare!
Nu poți ști până nu faci acest lucru. Deci trebuie mers la un magazin Orange Shop.
Baftă!
la 05-07-2023 02:07 PM
Salutare!
Ba se poate ști de la alți utilizatoi care a pățit sau nu același lucru și ar trebui să se prezinte într-un magazin Orange Shop.
la 05-07-2023 11:00 AM
Salut,
Cred ca acea limita e doar din My Orange. Daaar...trebuie confirmat. 🙂 Deci, daca ai posibilitatea, incearca sa faci o plimbare pana la un Orange Shop si vezi daca se poate. Chiar sunt curios. 😄
la 05-07-2023 02:09 PM
Salutare!
O să ajung și într-un magazin să întreb dacă se poate face trecerea la eSIM chiar dacă există a ceea limită în My Orange. Oricum cred mai sigur că a ceea limită online este pusă mai mult pentru a nu se face fraudă și asta duce automat la siguranța clientului.
05-07-2023 11:07 AM - editat 05-07-2023 11:08 AM
Salut! Mergi într-un Orange Shop unde vei putea rezolva situația.
Mai jos am găsit câteva spețe similare în comunitate.
https://comunitate.orange.ro/t5/esim-%C8%99i-number-share/limita-cereri-esim/m-p/26606
Te așteptăm în comunitate să ne spui cum ai rezolvat 🙂
la 05-07-2023 11:15 AM
Salut!
Confirmăm și noi că limita se aplică doar în cazul schimbărilor din contul My Orange. În magazinele fizice nu avem o astfel de limitare.
la 05-07-2023 02:11 PM
Salut!
Atunci o să mă duc eventual direct într-un magazin Orange pentru a trece eventual la eSIM.
Vă mulțumesc frumos pentru ajutor !
la 05-07-2023 02:20 PM
Cu drag! Te așteptăm să revii în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.
la 05-07-2023 03:52 PM
Am postat deja răspunsul la această postare și am rezolvat cu trecerea de la sim la eSIM.
Însă aș dori să vă întreb de ce îmi apare sus în colțul telefonului unde apare acel receptor de apel Wi-Fi sau apel 4G, de ce apare acel 2 dacă eu am doar eSIM în telefon numai am cartelă fizică în el ? Știu că dacă ai un singur sim fie fizic fie eSIM nu ar trebui să mai apară nimic, dețin desigur un Samsung Galaxy S22.
la 05-07-2023 04:50 PM
"2" apare pentru ca eSIM-ul are asociat al doilea IMEI. Cumva e la fel ca în cazul unui dual SIM, unde pe "tavița" SIM-ului scrie SIM1 și SIM2.
la 05-07-2023 03:48 PM
Salutare!
Confirm că limita este doar online în My Orange și că în magazin nu există această limită.
Așa că am fost și am activat eSIM prin intermediul magazinului, procedura a fost simplă, am comunicat numărul de telefon mi-i sa cerut buletinul și așa a intrat în procesarea cererea de activare eSIM rămând fără semnal pe simul fizic, mi-i sa dat o foaie ce conține codul QR care trebuie scanat pentru instalarea profilului eSIM pe telefon.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor