anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Au fost deja facute 3 schimbari de sim in ultimele 30 zile/ 5 schimbari in ultimul an.

beliarex
Începător

Salutare. Daca am generat in contul My Orange de 3 ori schimbarea de e-sim, cum mai pot sa am acces la contul primar? Am pierdut semnalul in retea, si la rubrica Selecteaza numarul de telefon pentru care doresti trecerea la eSIM imi spune Ai atins limita maxima de cereri. Au fost deja facute 3 schimbari de sim in ultimele 30 zile / 5 schimbari in ultimul an. Imi trebuie o cartela sim fizica noua care mi se va activa in OrangeShop? Am numbershare activat pe alt telefon cu acelasi numar, insa este un dispozitiv secundar si nu beneficiez de toate avantajele ca cel primar.

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Beliarex, bun venit in Comunitate!!!

In acest caz, da, iti trebuie un SIM fizic, pe care il poti obtine dintr-un magazin Orange.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă nu îți mai dă voie, da, este indicat să mergi într-un Orange Shop și să ceri acolo ajutorul.

Baftă!

delfinas
#StarMember

Beliarex, bun venit in Comunitate!!!

In acest caz, da, iti trebuie un SIM fizic, pe care il poti obtine dintr-un magazin Orange.

RafaHelper
#StarMember

Salut @beliarex

Asa cum spun si colegii va trebui sa mergi in shop pentru o cartela SIM daca vrei sa ai semnal din nou. Ne poti spune si motivul pentru care ai activat de atatea ori eSIM?

Buna dimineata. Am cumparat 1 telefon Iphone 14 pro max acum 4 zile. Telefonul pe care aveam abonamentul cu e-sim activat e un iphone 11. Am generat un cod pt cel cumparat, urmand ca pe cel vechi sa imi activez number share, ceea ce am facut vineri (am primit insa o cartela fizica) Am mai generat unul crezand ca pot scapa de cartela fizica, dar nu s-a putut. Aseara insa am mai generat unul pentru ca am vrut sa am esim-ul de cont principal pe vechiul iphone 11 si sa pun cartela primita in noul telefon. In contul My Orange imi spune ca s a activat, doar ca dupa ce introduc nr telefonului in acea rubrica imi afiseasa ca s a atins limita maxima de cereri si anume 3/saptamana. Ar fi trebuit sa imi apara totusi codul fiind a 3 a oara. Nu stiam de aceasta limita si e frustrant ca dupa generare pierzi si semnalul.

badmania98
Junior

Și eu sunt în aceeași situație. Din punctul meu de vedere este o porcărie de limitare. Te lasă să generezi dar apoi nu apare codul QR.

Pololică
#StarMember

IPhone-ul nu te lasa sa transferi si e-SIM-ul cand schimbi telefonul? Stiu ca nu este necesara o noua generare de eSIM in aplicatie (doar pentru transferul de date dintr-un IPhone in altul pe acelasi cont de iCloud).