anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare eSIM - "Ai atins limita maxima de cereri."

28Cosmin
Junior

Bună dimineața! 🙂

Dețin un abonament Orange și doresc activarea seriviciului eSIM dar primesc acest mesaj "Ai atins limita maxima de cereri. Au fost deja facute 3 schimbari de sim in ultimele 30 zile / 5 schimbari in ultimul an." și știu că acest mesaj apare fiindcă am depășit limita de schimbare de la sim fizic la eSIM.

Însă vreau să vă întreb dacă mă duc într-un magazin Orange mă va putea ajuta cu trecerea la eSIM fără a se lovi de același mesaj ? 🤔

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut!

Confirmăm și noi că limita se aplică doar în cazul schimbărilor din contul My Orange. În magazinele fizice nu avem o astfel de limitare.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Nu poți ști până nu faci acest lucru. Deci trebuie mers la un magazin Orange Shop.

Baftă!

Salutare!

Ba se poate ști de la alți utilizatoi care a pățit sau nu același lucru și ar trebui să se prezinte într-un magazin Orange Shop.

arsradu
#StarMember

Salut,

Cred ca acea limita e doar din My Orange. Daaar...trebuie confirmat. 🙂 Deci, daca ai posibilitatea, incearca sa faci o plimbare pana la un Orange Shop si vezi daca se poate. Chiar sunt curios. 😄

Client Orange

Salutare!

O să ajung și într-un magazin să întreb dacă se poate face trecerea la eSIM chiar dacă există a ceea limită în My Orange. Oricum cred mai sigur că a ceea limită online este pusă mai mult pentru a nu se face fraudă și asta duce automat la siguranța clientului.

svetalex
Maestru

Salut! Mergi într-un Orange Shop unde vei putea rezolva situația. 

Mai jos am găsit câteva spețe similare în comunitate.

https://comunitate.orange.ro/t5/esim-%C8%99i-number-share/limita-cereri-esim/m-p/26606

https://comunitate.orange.ro/t5/esim-%C8%99i-number-share/au-fost-deja-facute-3-schimbari-de-sim-in-...

Te așteptăm în comunitate să ne spui cum ai rezolvat 🙂

DanielaH
Moderator

Salut!

Confirmăm și noi că limita se aplică doar în cazul schimbărilor din contul My Orange. În magazinele fizice nu avem o astfel de limitare.

Salut!

Atunci o să mă duc eventual direct într-un magazin Orange pentru a trece eventual la eSIM.

Vă mulțumesc frumos pentru ajutor !

Cu drag! Te așteptăm să revii în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

Am postat deja răspunsul la această postare și am rezolvat cu trecerea de la sim la eSIM.

Însă aș dori să vă întreb de ce îmi apare sus în colțul telefonului unde apare acel receptor de apel Wi-Fi sau apel 4G, de ce apare acel 2 dacă eu am doar eSIM în telefon numai am cartelă fizică în el ? Știu că dacă ai un singur sim fie fizic fie eSIM nu ar trebui să mai apară nimic, dețin desigur un Samsung Galaxy S22.

"2" apare pentru ca eSIM-ul are asociat al doilea IMEI. Cumva e la fel ca în cazul unui dual SIM, unde pe "tavița" SIM-ului scrie SIM1 și SIM2.

28Cosmin
Junior

Salutare!

Confirm că limita este doar online în My Orange și că în magazin nu există această limită.

Așa că am fost și am activat eSIM prin intermediul magazinului, procedura a fost simplă, am comunicat numărul de telefon mi-i sa cerut buletinul și așa a intrat în procesarea cererea de activare eSIM rămând fără semnal pe simul fizic, mi-i sa dat o foaie ce conține codul QR care trebuie scanat pentru instalarea profilului eSIM pe telefon.