la 11-05-2025 10:16 AM
Vreau să dezactivez cererea de activare eSIM și să am semnal pe cartelă
11-05-2025 10:30 AM - editat 11-05-2025 10:32 AM
Salut!
Poți face orice fel de schimbare (de la cartela SIM la eSIM, de la eSIM la cartela SIM sau de la eSIM la eSIM).
Dacă dorești să treci de la eSIM la SIM poți să soliciți un SIM și din contul tău My Orange din secțiunea Servicii SIM - Comandă SIM. Mai multe detalii găsești în tutorialul din link . De asemenea, poți solicita ajutorul și într-un magazin Orange.
Verifică și detaliile despre seria unică a profilului de eSIM instalat pe telefonul Android sau pe iPhone.
Mai multe detalii găsești aici
la 11-05-2025 01:19 PM
Cel mai repede se rezolva in shop.
Online, trebuie sa faci cerere de inlocuire sim si sa astepti cateva zile pana vine curierul.
Cartela sim veche nu mai poate fi reactivata.
la 11-05-2025 04:49 PM
Salut @florin803,
Daca ai început procesul pentru eSIM nu mai poți sa te întorci din nou la SIM. Poți sa ne spui daca ai abonament sau cartela?
la 13-05-2025 10:12 AM
@florin803, ai reușit să treci din nou la SIM fizic? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor