anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Login-ul Orange pentru Number Share nu apare

AlexC
Începător
Buna,
Am achizitionat un ceas Samsung Watch Active 2 LTE, toate bune si fruoase pana doresc sa conectez ceasul la reteaua mobila..
In aplicatie nu apare prompt-ul de login Orange in momentul selectarii sim-ului pentru activare.
Telefonul intadevar este Huawei (tot de la Oange cumparat daca ar exista rerstrictii de codare) si nu Samsung, dar aici nu vad o poblema de poducator ci mai mult de permissii,/ autentificare.
Ati mai avut astefl de situatii?
1 Soluţie acceptată‚

Salut! Ceasul Samsung Galaxy Watch Active 2 4G este compatibil cu tehnologia Number Share doar daca este folosit in combinatie cu un smartphone Samsung.

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, AlexC! Vezi dacă te ajută pașii de aici: https://www.orange.ro/help/am-asociat-ceasul-samsung-galaxy-watch-active-2-4g-nainte-de-a-l-activa-n-reea-cum-l-conectez-n-reea-11048 Așteptăm să ne spui dacă a mers.

AlexC
Începător
Buna, Am cautat solutii pe net insa nu am gasit pana acum pobleme de compatibilitate intre Huawei si Samsung Watch Active2, este clar o poblema de restictionare, dispozitivul trimite pachete catre severele oange dar ele sunt refuzate, nu primeste raspuns sau o redirectionare incompleta si apoi intra in timeout. Instructiunile de pe site sunt limitate din punct de vedere al problemelor posible. Multumesc!

teacher_
#StarMember
Eu personal nu am făcut împerecheri Huawei/Samsung pentru că nu tot timpul se împerechează, știu asta de la un vecin cu S9, și-a luat un smartband Huawei și nu a vrut deloc sa se împerecheze, cu toate aplicațiile necesare instalate...

Salut! Ceasul Samsung Galaxy Watch Active 2 4G este compatibil cu tehnologia Number Share doar daca este folosit in combinatie cu un smartphone Samsung.

AlexC
Începător
Problema este ca nu imi raspund seveele orange, nu as vrea sa vad ce anume cere aplicatia dar procesul in mare este asa: Samsung Wear trimite catre operator cererea, operatorul verifica cerererea dupa un set de reguli si trimite un redirect catre portalul de autentificare. Setul de reguli dupa care se face verificarea probabil ca include si vendor/model etc...si Huawei nu pare sa fie inclus :) Stiu ca scopul este vanzarea cat mai mare a telefoanelor samsung...dar e bataie de joc.

RafaHelper
#StarMember
Salut @AlexC, ‏‏‎ ‎ Iti recomand sa iei legatura cu ambii producatori si sa verifici cu ei daca exista compatibilitate intre cele 2 dispozitive. Daca ai unde verde din partea lor atunci poti reveni catre Orange cu o sesisare pe mail in sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/

Filip
Începător
Din pacate am aceeasi problema, ceas active 2 4g cu telefon huawei. La fel se comporta, nu-mi apare ecranul de login de la orange, sper sa nu fiu nevoit sa trec pe telefon samsung. Am incercat pe telefonul sotiei care este samsung si functioneaza. Deci cu siguranta este vorba de o incompatibilitate la nivelul functiei de lte. La samaung pe site nu am gasit sa spuna asta, acolo ei susțin ca ceasul este compatibil cu orice telefon android de la o anumita versiune in sus. Macar celor de la orange trebuia sa le spuna sa anunte clientii atunci cand achizitioneaza acest produs, probabil au omis intentionat niste nemernici

AlexC
Începător
Salut, Am verificat mai amanuntit, telefonul nu blocheaza nimic si nu sunt diferente de frecventa a chipsetului LTE de pe placa de baza Huawei si Samsung. Problema este ca sunt refuzat de severele orange, sunt facute sa verifice si fabricantul altfel nu se trimite redirect catre SSO aici e baiul. Singura mea rugaminte este pentru orange sa isi schimbe template-ul de autorizare si sa lase si alti producatori sa beneficieze de Number share. Am achizitionat special Watch active 2 lte, pentru a nu mai fi legat de telefon si a scapa de el... daca trebuie sa dau bani pe unul nou ca sa stea acasa degeaba atunci serviciul este degeaba.

Filip
Începător
Multumesc pt informatie. La fel am facut si eu am luat acest ceas tocmai pt a-mi lasa telefonul acasa atunci cand doresc. As vrea ca orange sa ne dea un raspuns oficial pt ca noi sa stim daca returnam produsele sau nu.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut! Pentru că ne-am dorit să ajutăm cât mai rapid cu un răspuns, chiar în ziua în care a fost adăugată întrebarea am trimis către colegii noștri și Orange Assistant a răspuns, puteți vedea răspunsul marcat Orange chiar sub întrebare. Pe site puteți vedea device-urile compatibile cu acest serviciu: https://www.orange.ro/servicii/number-share/

AlexC
Începător
Buna ziua, Raspunsul din pacate nu este unul util. Din punct de vedere tehnic Samsung nu limiteaza number share in ceea ce priveste compatibilitatea. La fel cum functioneaza pe Wifi la fel trebuie sa functioneze si prin chipsetul LTE. In cazul WIFI limitarea se poate face din router sa nu forwadeze trafic sau sa aibe limitari pe porturi.. In cazul LTE limitarea se face din Orange si nu inteleg de ce. Daca departamentul tehnic sustine ca exista limitari de la Samsung va rog sa ma ajutati cu link-ul oficial de la ei unde explica aceasta limitare.

Salut! Number Share este un serviciu Orange. Detaliile se gasesc aici https://www.orange.ro/servicii/number-share/ In acest moment serviciul este compatibil numai pentru smartwatch-ul Samsung Galaxy Watch Active2 4G/LTE si un smartphone Samsung (separat si Apple Watch Series 3/5 Cellular cu orice iPhone de la 6 in sus). Daca sincronizezi prin bluetooth un telefon compatibil Samsung cu ceasul Samsung 4G, activezi serviciul, iar in final scoti SIM-ul din smartphone-ul Samsung si il introduci in smartphone-ul Huawei; tehnic va functiona (cel putin serviciul de voce), dar cu anumite limitari, cu lipsa anumitor functionalitati si cu un comportament neasigurat pe termen lung. Pentru asta, va trebui sincronizat prin bluetooth telefonul Huawei cu smartwatch-ul Samsung 4G mai intai. In acest moment lucram la dezvoltarea serviciului Number Share si in aceasta directie, dar nu recomandam utilizarea in acest fel.

Filip
Începător
Salutare, Se pare ca Vodafone-ul v-a luat-o inainte, testat cu un huawei mate 10 pro si functioneaza in reteaua lor. Poate ii da-ti bice si voi 🙂

Costi_16
Începător
A incercat cineva varianta oferita de orange assistant?