la 17-05-2023 09:11 PM
Buna seara, astazi routerul Huawei a fost schimbat cu unul ZTE F6600R. Domnul a venit a instalat totul am verificat televizoarele, mi-a aratat parola de pe spate dar impreuna nu am si testat conexiunea WIFI. Spre suprinderea mea cand am incercat sa reconectez telefoanele, televizoarele, etc, dispozitivele raman cu mesajul "Obtinere adresa IP" dupa care se deconecteaza. Mentionez ca nu merge nici un dispozitiv pe WIFI in schimb merge pe Hard (cu fir). Ledul de 2 HZ si 5 HZ aprinse, am incercat restart etc...nimic. Doamna de la relatii cu clientii a spus ca domnul a uitat sa faca ceva setari. Intrebarea mea este, le pot face eu sa nu mai astept dupa alta programare?
la 17-05-2023 09:18 PM
Salutare!
Nu cred că poți să le faci tu și este necesar să se facă o programare și să revină în locație pentru a-și termina treaba. Faci o solicitare in acest sens.
Cred că, dacă se putea, erai îndrumat.
Totuși, poți suna la 300 sau 0374300300, apoi formezi 1-3-2 sau 1-2-2, pentru asistență, chiar dacă vei fi întâmpinat de Djia care îți va cere pentru identificare ultimele 6 cifre din CNP.
Baftă!
17-05-2023 09:19 PM - editat 17-05-2023 09:19 PM
Salut,
Parola de WiFi este corecta? Vezi sa nu fie ceva litere mari/mici pe acolo sau caractere speciale. Daca pe cablu iti merge, e clar o problema de configurare. Ca idee, ai putea sa intri pe interfata routerului si cu ocazia asta sa schimbi si parola de WiFi.
De pe orice dispozitiv conectat la una dintre retelele de WiFi, poti sa deschizi o pagina de browser pe adresa 192.168.1.1 si ar trebui sa-ti apara interfata de control a routerului.
De acolo, ar trebui sa ai undeva o sectiune de WiFi, de unde poti sa activezi/dezactivezi/configurezi cele doua retele de WiFi.
la 17-05-2023 09:20 PM
Parola am schimbato cu ceva banal, aceeasi problema pe toate dispozitivele.
la 17-05-2023 09:22 PM
Am intrat pe configuratia routerului, totul este pornit On telefonul sau TV vede reteaua WIFI dar fara succes la conectare.
la 17-05-2023 09:38 PM
Hmmm ciudat... un restart la router ai incercat? Stiu, banal, dar...cateodata ajuta.
Daca nu, eventual o resetare a routerului la setarile din fabrica.
la 17-05-2023 09:41 PM
Restart am dat, resetare generala nu, am sa incerc si asta cu toate ca un produs proaspat instalat sa faca problemele astea chiar incep sa regret decizia de prelungire abonament. Multumesc.
17-05-2023 09:48 PM - editat 17-05-2023 09:49 PM
Pare o problema de configurare... poate sa fie ceva de DHCP, cu toate ca ma gandesc ca ar fi trebuit sa afecteze si conexiunea pe cablu. E un pic ciudat ca merge pe cablu, dar nu si pe WiFi.
Din pacate, n-as sti sa-ti spun ce anume are, pentru ca nu am routerul respectiv la indemana, si sincer nici nu am mai intalnit problema asta pana acum. Eu zic sa incerci eventual si asta...si daca nu merge, da un telefon la relatii clienti, e posibil sa fie o problema din retea.
la 18-05-2023 09:30 AM
@Sharck: Pe care WiFi încerci conectarea? Pe cel de 2,4GHz sau pe cel de 5GHz? Ar trebui să fie SSID-uri distincte, adică NU cu AUTO-negociere. Iar indicat la majoritatea device-urilor este cel pe 2,4GHz.
la 18-05-2023 09:53 AM
Nu sunt distincte pe acest model, dar pot fi separate din interfață.
la 19-05-2023 09:08 AM
@Sharck, s-a rezolvat problema?
la 19-05-2023 08:03 PM
Update: Au venit cei de la Orange si au spus ca vina este a aparatelor care incerca sa se conecteze.... Am inceput cautarea pe net si din pacate am descoperit ca nu sunt singurul cu aceasta problema. Prin adaugare de mac adress am reusit majoritatea telefoanelor si televizoarelor sa le fac functionale pe wi fi. In momentul actual doar un tv samsung nu vrea sa se comecteze. Daca reusesc revin cu detalii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor