Eroare router ZTE

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-05-2023 09:54 PM - editat ultima oară la 15-05-2023 10:14 AM de GeorgianaD
Buna. Abia ce mi-am tras fibra internet pentru tv. Mi-a mers foarte bine cateva ore doar ca acum mi-a aparut lumina aceasta rosie si nu mai merge nici televizorul nici internetul. Daca aveti o idee cum as putea remedia situatia as fii recunoscatoare. Va atasez poza mai jos cu routerul .

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2023 12:03 AM
Ana, asta inseamna ca nu intra semnal in router. Verifica, mai intai, cablurile, sa nu fie iesite din port sau intrerupte. Daca totul pare a fi la locul sau, atunci trebuie facuta o reclamatie la Orange, la una din metodele de pe www.orange.ro/contact

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2023 12:06 AM
@Ana_R_: Bun venit în Comunitate. Așa cum am mai explicat și pe alte topicuri din Comunitate, traseul fibrei optice este mai mult ca sigur îndoit la mai mult de 90⁰. Nu este permisă o îndoire prea mare, altfel traseul de FO se întrerupe, iar serviciile devin nefuncționale.
Recomandare: verifică de la intrarea în casă până la router unde ai fibra îndoită sau presată de mobilier și relaxează puțin cablul de FO în acea zonă. Eventual conectorul fibrei optice din router să nu fie slăbit / ieșit. O eventuală lucrare colectivă efectuată de Orange ar fi produs o întrerupere totală în zonă, nu una locală (în cazul în care alți vecini cu furnizor Orange nu sunt afectați).
Te așteptăm cu actualizări ale situației după o analiză a celor menționate. Numai bine.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2023 04:10 AM
Salutare! Dacă intre momentul instalării și nefuncționării nu ai efectuat nicio modificare a poziției ont-ului, cel mai probabil defecțiunea este temporară și se datorează unor lucrări/avarii in rețeaua națională Orange. In cazul in care defecțiunea încă persistă, depune o sesizare la Orange, fie prin sectiunea contact de pe site, My Orange - Djingo sau apel la 300.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2023 06:12 AM
Bună, @Ana_R_ ,
Este posibil să fi mutat/ schimbat poziția routerului și să fi îndoit fibra optică e undeva, pe lângă el. Uită-te cu atenție, iar dacă nu reușești, sună la 300 sau 0374300300, apoi 1-3-2 sau 1-2-2, pentru asistență, chiar dacă Djia te va identifica cu ultimele 6 cifre din CNP.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-05-2023 09:11 AM
Ana, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
