- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-05-2023 02:52 PM - editat ultima oară la 22-05-2023 08:16 AM de DanielaH
Buna ziua daca au trecut 2 ani de cand sunt abonat cu voi ,trebuie sa mai achit in continuare echipamentel ?Sunt exagaerate de scumpe sunt apriape 10 euro nici in afara nu se achita mai mult de 3 euro .Cu abonamentul vostru se pare ca este o camatarie foarte piperata .Daca nu se poate face pretul mai mic inchid abonamentul cu voi ..Va las email ptr. orce modifica de pret: xxxxxx@yahoo.it

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-05-2023 03:20 PM
Salutare!
Nu aici trebuie să lași adresa de email, ci să-i contactezi din secțiunea Contact.
Dacă au trecut 2 ani, poți cere o nouă ofertă în care să nu mai plătești chirie în continuare.
Dacă ai servicii de la Orange Romania, îi poți contacta de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Dacă ai servicii de la Orange Romania Communications, îi poți contacta aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-05-2023 03:20 PM
Salutare!
Nu aici trebuie să lași adresa de email, ci să-i contactezi din secțiunea Contact.
Dacă au trecut 2 ani, poți cere o nouă ofertă în care să nu mai plătești chirie în continuare.
Dacă ai servicii de la Orange Romania, îi poți contacta de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Dacă ai servicii de la Orange Romania Communications, îi poți contacta aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-05-2023 06:21 PM
Salut,
Noi, cei de aici din Comunitate, suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci nu exista "voi" si "noi". :)) Nu suntem Orange.
Cu toate astea, din cate stiu, chiria la echipamente se plateste pe toata perioada contractuala. Deci, dupa cum zicea si Vio, singurul lucru pe care il poti face este sa ceri o oferta specifica pentru tine, in care sa se mentioneze ca nu ai chirie la echipamente pe urmatoarea perioada urmatoare (cel mai probabil urmatoarele 24 de luni).
