anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema configurare camere supraveghere

Andrei79
Junior entuziast

Salut ! Am si eu o problema cu camerele mele dupa ce am primit routerul ZTE F6000R .

Am facut port forwardingul in care am pus adresa lan a DVR-ului si portul de pe siteul Hikvision.

Am introdus adresele in setarile DvR-ului asa cum trebuie dar tot nu pot sa vad in aplicatie camerele.

Nu am acea optiune de P2P la DVR este putin mai vechi deci doar prin port forwarding merge.Am luat si optiunea de ip static. Putin ajutor , va rog?

1 Soluţie acceptată‚

Andrei79
Junior entuziast

Va multumesc pentru ajutor ! La mine nu a mers fara IP Static. Problema a fost de la Orange , in sensul ca aveam optiunea de IP Static activata pe cont , dar nu mi se aloca adresa IPv4 corespunzatoare. Dupa ce am sunat la Serviciul Clienti s-a rezolvat problema , am putut face Port Forwarding si am putut rezolva problema. Pentru cei care au IP Static si routerul ZTE verificati la 192.168.1.1 la internet->stare->si vedeti daca adresa ip este IPv6 sau IPv4. La ip static trebuie sa fie IPv4.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember

@Andrei79: Pentru IP static este necesară contactarea Serviciului Clienți, printr-una din variantele de aici. Un topic având câteva detalii despre ZTE F6000R regăsești aici. Însă pentru port forwarding  (și eventual activare IPv4) va fi nevoie de contactarea suportului celor de la ServiciulClienți. Numai bine.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Eu am două sisteme hikvision pe routerul ZTE, cu ip dinamic și merg fără probleme. 

Îți pun poze. Am un sistem Hikvision cu camere de 5 mp color vu.

În locația asta am router Livebox 6, dar am și pe ZTE, 2 sisteme, dar în altă locație și merg toate, cum îți spuneam. Baftă!

 

Andrei79
Junior entuziast

Va multumesc pentru ajutor ! La mine nu a mers fara IP Static. Problema a fost de la Orange , in sensul ca aveam optiunea de IP Static activata pe cont , dar nu mi se aloca adresa IPv4 corespunzatoare. Dupa ce am sunat la Serviciul Clienti s-a rezolvat problema , am putut face Port Forwarding si am putut rezolva problema. Pentru cei care au IP Static si routerul ZTE verificati la 192.168.1.1 la internet->stare->si vedeti daca adresa ip este IPv6 sau IPv4. La ip static trebuie sa fie IPv4.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Mă bucur că ai reușit!

Baftă!

@Andrei79: Nu e o regulă suficientă. Poți să ai IPv4 și configurat port forwarding, iar accesul să-l faci doar din LAN, nu din internet. Cauza: IP-ul nu este vizibil în internet, ci doar în LANul propriu. Dar prin alocarea unui IPv4 public, vizibil în internet, obținut doar la solicitarea proprie, port forwarding e floare la ureche. 

BTW: 192.168.1.1 NU este IP public, vizibil în internet. 😉

Numai bine și te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții.