anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reconectare IPTV

fcb2024
Începător

Bună ziua,

Am resolicitat conectarea la cablu prin IPTV, a fost reinstalat, dar apare mesajul "nu sunteți autentificat". Tehnicianul nu a putut obține legatura la colegii abilitati. Mi s-a transmis că doar colegii de la IT pot rezolva, dar nu s-a întâmplat nimic încă. 

Ce se poate face?

Mulțumesc 

9 Răspunsuri 9

FLo1
#StarMember

Bună seara. Când s-a întâmplat ultima discuție cu reprezentantul celor de la Orange? Cel mai bine să reveniți mâine dimineață cu o sesizare în acest sens pentru a afla un răspuns sau cel puțin a înregistra solicitarea. Vă recomand chat-ul Djingo accesibil aici. Dacă a fost acum recent și a intervenit weekenedul, ar fi o explicație pentru întârzierea soluționării situației.

fcb2024
Începător

Mulțumesc, ultima oară, vineri. Probabil aceastaa  fost cauza. Revin când se rezolvă. Seara bună!

Dacă aveți un număr de sesizare se poate verifica statusul acestuia, telefonic sau chat. Dar poate se schimbă situația mâine. Vă așteptăm să reveniți cu o actualizare a situației. Numai bine.

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Contactează serviciul clienți pentru a obține un update despre stadiul sesizării.

Faptul că a fost weekend nu e o scuză deoarece exista un program de lucru bine stabilit.

https://www.orange.ro/contact/ 

"Există program de lucru bine stabilit". Adevărat ai scris, deci citește mai jos, chiar din link-ul indicat chiar de tine:

Screenshot_20240602-230619_Chrome.jpg

 O noapte senină 🌛

Anonim
Neaplicabil

Screenshot_2024-06-02-23-14-37-977_com.opera.browser-edit.jpg

 Eu zic  măcar să te informezi înainte să răspunzi.

Eu vorbesc din experiența deoarece am avut sesizări.

O seară liniștită 🌛

Eu prezint programul din sursa indicată de tine. Atunci schimbă referința.

Anonim
Neaplicabil

Orange ar trebui sa corecteze informațiile conform cu cele din contract.

Însă dacă dorește să aibe linia mai puțin aglomerata poate lăsa informațiile așa cum sunt.

Bănuiesc că clienții pot sta liniștiți fara servicii minim 48h.

DanielaH
Moderator

@fcb2024, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune.