Reconectare IPTV
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-06-2024 08:34 PM
Bună ziua,
Am resolicitat conectarea la cablu prin IPTV, a fost reinstalat, dar apare mesajul "nu sunteți autentificat". Tehnicianul nu a putut obține legatura la colegii abilitati. Mi s-a transmis că doar colegii de la IT pot rezolva, dar nu s-a întâmplat nimic încă.
Ce se poate face?
Mulțumesc

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-06-2024 09:38 PM
Bună seara. Când s-a întâmplat ultima discuție cu reprezentantul celor de la Orange? Cel mai bine să reveniți mâine dimineață cu o sesizare în acest sens pentru a afla un răspuns sau cel puțin a înregistra solicitarea. Vă recomand chat-ul Djingo accesibil aici. Dacă a fost acum recent și a intervenit weekenedul, ar fi o explicație pentru întârzierea soluționării situației.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-06-2024 10:00 PM
Mulțumesc, ultima oară, vineri. Probabil aceastaa fost cauza. Revin când se rezolvă. Seara bună!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-06-2024 10:05 PM
Dacă aveți un număr de sesizare se poate verifica statusul acestuia, telefonic sau chat. Dar poate se schimbă situația mâine. Vă așteptăm să reveniți cu o actualizare a situației. Numai bine.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
02-06-2024 10:54 PM - editat 03-06-2024 12:40 AM
Salut,
Contactează serviciul clienți pentru a obține un update despre stadiul sesizării.
Faptul că a fost weekend nu e o scuză deoarece exista un program de lucru bine stabilit.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-06-2024 11:11 PM
"Există program de lucru bine stabilit". Adevărat ai scris, deci citește mai jos, chiar din link-ul indicat chiar de tine:
O noapte senină 🌛

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
02-06-2024 11:14 PM - editat 02-06-2024 11:39 PM
Eu zic măcar să te informezi înainte să răspunzi.
Eu vorbesc din experiența deoarece am avut sesizări.
O seară liniștită 🌛

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-06-2024 12:31 AM
Eu prezint programul din sursa indicată de tine. Atunci schimbă referința.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-06-2024 12:48 AM - editat 03-06-2024 12:56 AM
Orange ar trebui sa corecteze informațiile conform cu cele din contract.
Însă dacă dorește să aibe linia mai puțin aglomerata poate lăsa informațiile așa cum sunt.
Bănuiesc că clienții pot sta liniștiți fara servicii minim 48h.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-06-2024 09:50 AM
@fcb2024, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune.
