anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu routerul - lipsa semnal

DumitraElena
Vizitator

Buna seara, am si eu o problema cu router ul. Dintr o data nu a mai mers semnalul nici la cablu, nici la internet. I am dat reset de 3 ori si tot nu si a revenit. Becul de LOS este oprit complet, doar cel de PON este pornit.

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Ia legătura cu cei de la Serviciul clienți, prin aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator și le povestești acolo ce se întâmplă. De asemenea, poți suna la 300/0374300300 sau să le scrii din Chat Djingo  .

Baftă multă!

Buna seara,am sunat la Relatii cu clientii si robotul mi a spus ca sunt constienti de problema asta si o rezolva cat se repede se poate,aparent nu sunt singura persoana care are problema asta. Multumesc de ajutor totusi!

Internetul pică destul de des în ultima perioadă. Unii oameni mai lucrează și remote. Poate cineva ia în calcul găsirea unor soluții în astfel de cazuri. Nu este o explicație “ne pare rău”.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Din păcate, doar ei te pot ajuta, noi fiind în mare parte doar simpli clienți , ca și tine.