la 21-01-2025 06:03 PM - editat ultima oară la 22-01-2025 08:49 AM de DanielaH
Buna seara, am si eu o problema cu router ul. Dintr o data nu a mai mers semnalul nici la cablu, nici la internet. I am dat reset de 3 ori si tot nu si a revenit. Becul de LOS este oprit complet, doar cel de PON este pornit.
la 21-01-2025 07:03 PM
Salutare!
Ia legătura cu cei de la Serviciul clienți, prin aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator și le povestești acolo ce se întâmplă. De asemenea, poți suna la 300/0374300300 sau să le scrii din Chat Djingo .
Baftă multă!
la 21-01-2025 08:02 PM
Buna seara,am sunat la Relatii cu clientii si robotul mi a spus ca sunt constienti de problema asta si o rezolva cat se repede se poate,aparent nu sunt singura persoana care are problema asta. Multumesc de ajutor totusi!
la 21-01-2025 09:23 PM
Internetul pică destul de des în ultima perioadă. Unii oameni mai lucrează și remote. Poate cineva ia în calcul găsirea unor soluții în astfel de cazuri. Nu este o explicație “ne pare rău”.
la 21-01-2025 09:32 PM
Din păcate, doar ei te pot ajuta, noi fiind în mare parte doar simpli clienți , ca și tine.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor