anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema Router ZTE

Iamsilion
Începător

De câteva zile am întâmpinat o problemă cu routerul, îmi arată rețeaua, dar nu am acces la internet , menționez ca semnal TV am. Se aprinde intermitent ledul PON de pe router și ma gândesc ca de acolo e problema doar ca nu știu ce ar putea sa însemne.

 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți să îi dai și o resetare din găurica aflată pe spate ( unde scrie Reset) și unde introduci o scobitoare, pe care apeși lung, până se sting toate ledurile. După ce repornesc,verifică dacă funcționează!

Am și eu ont Zte și am avut de vreo 2 ori astfel de intervenții.

Este posibil să fie o problemă și cu internetul in zona ta, lucru pentru care trebuie să iei legătura cu suportul din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau la numărul 300/0374300300.

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

MihaiC99
Specialist

Salut!

Scoate routerul (ONT-ul) din priză timp de 30 de secunde, apoi pornește-l din nou.

Ar trebui sa contactezi și Orange prin metodele de uzuale pentru a diagnostica conexiunea de la distanta.

https://www.orange.ro/contact/ 

Bună ziua! Am scos de câteva ori routerul din priză , o să încerc să contactez Orange .

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți să îi dai și o resetare din găurica aflată pe spate ( unde scrie Reset) și unde introduci o scobitoare, pe care apeși lung, până se sting toate ledurile. După ce repornesc,verifică dacă funcționează!

Am și eu ont Zte și am avut de vreo 2 ori astfel de intervenții.

Este posibil să fie o problemă și cu internetul in zona ta, lucru pentru care trebuie să iei legătura cu suportul din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau la numărul 300/0374300300.

Baftă!