la 09-06-2025 12:30 PM
De câteva zile am întâmpinat o problemă cu routerul, îmi arată rețeaua, dar nu am acces la internet , menționez ca semnal TV am. Se aprinde intermitent ledul PON de pe router și ma gândesc ca de acolo e problema doar ca nu știu ce ar putea sa însemne.
09-06-2025 01:21 PM - editat 09-06-2025 02:08 PM
Salutare!
Poți să îi dai și o resetare din găurica aflată pe spate ( unde scrie Reset) și unde introduci o scobitoare, pe care apeși lung, până se sting toate ledurile. După ce repornesc,verifică dacă funcționează!
Am și eu ont Zte și am avut de vreo 2 ori astfel de intervenții.
Este posibil să fie o problemă și cu internetul in zona ta, lucru pentru care trebuie să iei legătura cu suportul din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau la numărul 300/0374300300.
Baftă!
la 09-06-2025 12:43 PM
Salut!
Scoate routerul (ONT-ul) din priză timp de 30 de secunde, apoi pornește-l din nou.
Ar trebui sa contactezi și Orange prin metodele de uzuale pentru a diagnostica conexiunea de la distanta.
la 09-06-2025 12:46 PM
Bună ziua! Am scos de câteva ori routerul din priză , o să încerc să contactez Orange .
09-06-2025 01:21 PM - editat 09-06-2025 02:08 PM
Salutare!
Poți să îi dai și o resetare din găurica aflată pe spate ( unde scrie Reset) și unde introduci o scobitoare, pe care apeși lung, până se sting toate ledurile. După ce repornesc,verifică dacă funcționează!
Am și eu ont Zte și am avut de vreo 2 ori astfel de intervenții.
Este posibil să fie o problemă și cu internetul in zona ta, lucru pentru care trebuie să iei legătura cu suportul din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau la numărul 300/0374300300.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor