anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu reusesc sa ma conectez la 192.168.1.1 pentru a putea schimba frecventa.

AndreeAP91
Junior

Salut!

 

incerc sa ma loghez pe 192.168.1.1, am un router ZTE, dar nu reusesc nici de pe laptop, nici de pe telefon. Ce pot face? 

1 Soluţie acceptată‚

Sigur ești conectată la router, fie printr-un port LAN sau WiFi? De aici ar fi problema.

LE: @AndreeAP91, (pentru că doar acum am observat) încearcă adresa de IP direct scrisă în "address  bar", adică doar grupul de cifre (192.168.1.1), fără partea din față. Motiv: Conexiunea cu routerul în nici un caz nu este una securizată, chiar dacă ai dori aceasta, deci "https" nu e ok. Dacă treci adresa DNS atunci orice asociere necesară va fi completată automat.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai folosit admin la user și parola de pe spate la paswood?

Nu pot accesa deloc https://192.168.1.1 ca sa ajung sa pun user si parola

Ai încercat în bara de sus cu google Chrome? Mă refer pe laptop. Ideea este să ai și internet  funcțional.

internetul este functional...am incercat din chrome le laptop...safari pe telefon

FLo1
#StarMember

Verifică conexiunea la router a notebook-ului sau telefonului de pe care accesezi routerul. N-are treabă conexiunea LAN cu internetul. Posibil un restart la router să rezolve problema. 

RafaHelper
#StarMember

Salut @AndreeAP91

Poți sa ne spui ce model de router ZTE ai?

IMG_4914.jpeg

IMG_6112.png

 Din pacate inca nu reusesc sa deschid cu niciun browser https://192.168.1.1. 😞

Sigur ești conectată la router, fie printr-un port LAN sau WiFi? De aici ar fi problema.

LE: @AndreeAP91, (pentru că doar acum am observat) încearcă adresa de IP direct scrisă în "address  bar", adică doar grupul de cifre (192.168.1.1), fără partea din față. Motiv: Conexiunea cu routerul în nici un caz nu este una securizată, chiar dacă ai dori aceasta, deci "https" nu e ok. Dacă treci adresa DNS atunci orice asociere necesară va fi completată automat.

Rezolvat! Multumesc. 

si multumesc tuturor pentru sfaturi! 

Mă bucur că ai rezolvat dilema. Acel "s" nu era cazul de completat aici, de altfel nici în ghid nu este menționat acest aspect. 

Te așteptăm să revii în Comunitatea Orange și cu alte contribuții, idei soluții. Numai bine.

MihaiC99
Campion

Accesează din setările telefonului secțiunea wifi și verifica daca ip ce apare în dreptul routerului este același.

1645.jpg