anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu merge router-ul de la voi

Costi7
Începător

Nu mă ajutați cu router-ul de la voi nu vă plătesc nimic și închideți contractul că nu plătesc să nu ziceți că nu v-am spus 

5 Răspunsuri 5

Anca07
#StarMember

Buna @Costi7 

Interesant mod de abordare, insa nu stiu daca asa se rezolva anumite spete.

De altfel, aici suntem clienti ca si tine, care incercam pe cat posibil, sa ne ajutam intre noi in diverse situatii.

Acum, daca binevoiesti sa impartasesti cu noi problema ta, poate impreuna reusim sa gasim o solutie.

Daca nu, eu iti multumesc pentru vizita in comunitate, si te mai asteptam, atunci cand vei dori sa impartasesti mai multe detalii.

Seara faina!🌙

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Despre ce router este vorba? E din cel mobil, cu cartelă sau prin fibră optică?

Dă-ne mai multe detalii.

Noi aici nu suntem Orange, ci doar o Comunitate a clienților, care încercăm să ne ajutăm între noi.

MihaiC99
Junior

Salut,

Te-ai gândit să contactezi serviciul clienți pentru a face o sesizare referitoare la nefunctionalitatea serviciilor.

Ai mai multe modalități de contact aici:

https://www.orange.ro/contact/ 

Pololică
#StarMember

Diacritice fara semne de punctuatie si doar un subiect pus pe masa din care trebuie sa tragem concluzii.

Rugaminte: reformuleaza ce ai scris si pune macar o intrebare, altfel nu cred ca ar putea cineva sa te ajute.

DanielaH
Moderator

@Costi7, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.