la 15-11-2024 04:09 PM - editat ultima oară la 15-11-2024 05:09 PM de MihaelaA
Nu mă ajutați cu router-ul de la voi nu vă plătesc nimic și închideți contractul că nu plătesc să nu ziceți că nu v-am spus
la 15-11-2024 04:25 PM
Buna @Costi7
Interesant mod de abordare, insa nu stiu daca asa se rezolva anumite spete.
De altfel, aici suntem clienti ca si tine, care incercam pe cat posibil, sa ne ajutam intre noi in diverse situatii.
Acum, daca binevoiesti sa impartasesti cu noi problema ta, poate impreuna reusim sa gasim o solutie.
Daca nu, eu iti multumesc pentru vizita in comunitate, si te mai asteptam, atunci cand vei dori sa impartasesti mai multe detalii.
Seara faina!🌙
la 15-11-2024 04:27 PM
Salutare!
Despre ce router este vorba? E din cel mobil, cu cartelă sau prin fibră optică?
Dă-ne mai multe detalii.
Noi aici nu suntem Orange, ci doar o Comunitate a clienților, care încercăm să ne ajutăm între noi.
la 15-11-2024 04:39 PM
Salut,
Te-ai gândit să contactezi serviciul clienți pentru a face o sesizare referitoare la nefunctionalitatea serviciilor.
Ai mai multe modalități de contact aici:
la 15-11-2024 05:00 PM
Diacritice fara semne de punctuatie si doar un subiect pus pe masa din care trebuie sa tragem concluzii.
Rugaminte: reformuleaza ce ai scris si pune macar o intrebare, altfel nu cred ca ar putea cineva sa te ajute.
la 18-11-2024 10:24 AM
@Costi7, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor