anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Instalare modul CI pe TV Sony (XR-55/65-A80K)

dxdx349
Începător

Salutare,

Exista vreo modalitate de a instala modulul CI+ pe tv-urile Sony XR-55/65-A80K. Detecteaza cardul dar nu isi instaleaza profilul.

Oare exista mai multe modele de card CI+?

 

Multumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Verifică și dacă software-ul televizorului este actualizat, apoi încearcă o resetare din fabrică, poate ajuta.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

Pololică
#StarMember

Salutare!

S-ar putea sa fie necesara actualizarea versiunii de CI+. Ai incercat sa faci actualizare din televizor pentru modulul CI? Ar trebui sa ai in setarile televizorului optiunea asta (uneori se face automat, alteori manual).

Vio73
#StarMember

Salutare!

La mine funcționează fără probleme pe un Sony Bravia 4k, model mai vechi.

Ia legătura cu suportul tehnic, dacă nu reușești!

Baftă!

MihaiC99
Campion

Salut,

Va trebui sa ei legătură cu serviciul tehnic și să le explici situația (le transmiți modelul tv-ului)

Mai este un topic in comunitate în care se menționează că ar fi doua versiuni de CI (doar unul fiind compatibil cu versiunea 1.4).

https://comunitate.orange.ro/t5/tv/ci-modul-viaccess-1-3-pe-tv-cu-standard-de-decodare-1-4/m-p/98582 

Am luat legatura cu cei din tehnic dar ei spun ca este o singura versiune. Mai am un tv tot Sony(model mai vechi) pe care functioneaza. Astept de doua zile sa fiu sunat cand ma aflu in locatie dar uita sa sune. Am vazut acel topic numai ei nu il stiu. Probabil vor da vina pe tv de aceea am intrebat poate cineva a reusit.

Din ce spune Oli ar exista 2 tipuri de CI.

1215.jpg

Îi poți adresa o întrebare in topicul respectiv.

Cu siguranță un tehnician va rezolva problema.

dxdx349
Începător

Momentan nu am reusit sa rezolv problema. Posibil sa fie ceva de la tv. O sa trimit un email si la sony poate au vreo idee.

Verifică și dacă software-ul televizorului este actualizat, apoi încearcă o resetare din fabrică, poate ajuta.

Din pacate nici asta nu e solutia pentru mine. Deja facusem acest lucru inainte. Probabil este o problema cu TV-ul la mine