la 22-05-2025 12:55 PM - editat ultima oară la 22-05-2025 01:05 PM de DanielaH
Salutare,
Exista vreo modalitate de a instala modulul CI+ pe tv-urile Sony XR-55/65-A80K. Detecteaza cardul dar nu isi instaleaza profilul.
Oare exista mai multe modele de card CI+?
Multumesc!
la 23-05-2025 10:42 PM
Verifică și dacă software-ul televizorului este actualizat, apoi încearcă o resetare din fabrică, poate ajuta.
la 22-05-2025 01:13 PM
Salutare!
S-ar putea sa fie necesara actualizarea versiunii de CI+. Ai incercat sa faci actualizare din televizor pentru modulul CI? Ar trebui sa ai in setarile televizorului optiunea asta (uneori se face automat, alteori manual).
la 22-05-2025 06:30 PM
Salutare!
La mine funcționează fără probleme pe un Sony Bravia 4k, model mai vechi.
Ia legătura cu suportul tehnic, dacă nu reușești!
Baftă!
la 22-05-2025 06:36 PM
Salut,
Va trebui sa ei legătură cu serviciul tehnic și să le explici situația (le transmiți modelul tv-ului)
Mai este un topic in comunitate în care se menționează că ar fi doua versiuni de CI (doar unul fiind compatibil cu versiunea 1.4).
https://comunitate.orange.ro/t5/tv/ci-modul-viaccess-1-3-pe-tv-cu-standard-de-decodare-1-4/m-p/98582
la 22-05-2025 07:45 PM
Am luat legatura cu cei din tehnic dar ei spun ca este o singura versiune. Mai am un tv tot Sony(model mai vechi) pe care functioneaza. Astept de doua zile sa fiu sunat cand ma aflu in locatie dar uita sa sune. Am vazut acel topic numai ei nu il stiu. Probabil vor da vina pe tv de aceea am intrebat poate cineva a reusit.
22-05-2025 07:51 PM - editat 22-05-2025 07:51 PM
Din ce spune Oli ar exista 2 tipuri de CI.
Îi poți adresa o întrebare in topicul respectiv.
Cu siguranță un tehnician va rezolva problema.
la 23-05-2025 10:34 PM
Momentan nu am reusit sa rezolv problema. Posibil sa fie ceva de la tv. O sa trimit un email si la sony poate au vreo idee.
la 23-05-2025 10:42 PM
Verifică și dacă software-ul televizorului este actualizat, apoi încearcă o resetare din fabrică, poate ajuta.
la 26-05-2025 08:20 AM
Din pacate nici asta nu e solutia pentru mine. Deja facusem acest lucru inainte. Probabil este o problema cu TV-ul la mine
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor