la 25-01-2023 12:31 PM - editat ultima oară la 25-01-2023 12:54 PM de DanielaH
Buna ziua,
cum pot sa schimb receiverul pt tv cu un card tv si de asemenea in ce condiții pot obține acces la cablu pt al treilea televizor (plătind abonament pt 2 deja)?
Mulțumesc!
la 26-01-2023 12:45 PM
Am sunat in Call Center si a fost trimis un tehnician care a schimbat receiverul cu un card CI. Numai venind acasă se poate face schimbul. Aceste carduri nu se trimit in magazinele Orange.
multumesc
la 25-01-2023 12:51 PM
@Cata24: Bun venit în Comunitate. Cel mai simplu poți rezolva problema mergând într-un OrangeShop și solicitând un card CI conform modelului suportat de TV-ul tău, respectiv predarea receiver-ului. Succes.
Revino pe topic să ne spui dacă ai reușit să predai receiver-ul și să primești un CI card.
la 25-01-2023 02:46 PM
As recomanda sa suni la 300 pentru a vedea exact pasii. Este posibil ca la Shop sa nu aiba cand mergi sa faci schimbul, dar, cerand prin Call Center, sa poti face schimbul simultan, direct prin curier (predand aparatul vechi si primind cartela CI).
Legat de al treilea televizor: semnalul TV vine prin coaxial, deci poti pune cate televizoare vrei, singura buba este vizionarea celor codate (gen HBO si alte canale care se afla in grila Premium). Singura conditie este ca televizorul sa stie DVB-C. Tot la Call Center poti cere o cartela suplimentara.
la 25-01-2023 08:26 PM
Salutare!
Numai la 300 poți rezolva, dar și acolo este mai greu, în astfel de situații! Recomand să faci o sesizare din din secțiunea Contact ( pentru Orange Romania):
https://www.orange.ro/contact/
Sau de aici ( Orange Romania Communications):
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Oricum, numai de la Serviciul clienți poți rezolva sau cel puțin mie așa mi s-a spus la Shop!
Dar trebuie să insiști când vrei să schimbi dispozitive, pentru că nu e simplu.
Baftă multă!
la 26-01-2023 12:37 PM
@Cata24, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 26-01-2023 12:45 PM
Am sunat in Call Center si a fost trimis un tehnician care a schimbat receiverul cu un card CI. Numai venind acasă se poate face schimbul. Aceste carduri nu se trimit in magazinele Orange.
multumesc
la 26-01-2023 12:48 PM
Mulțumim pentru confirmare. Mă bucur că ai rezolvat.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.
Te mai așteptăm.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor