anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Conectare card CI

nerdy123
Începător

Salut, 

Mi-am luat un abonament internet+tv acum un am și am primit in card CI pe care nu l-am folosit fiindcă nu aveam televizor. Mi-am luat un televizor acum cu slot CI, introduc cardul și nu se întâmpla nimic. 
Care ar fi cauza?

Multumesc!

1 Soluţie acceptată‚

nerdy123
Începător

Salutare și mulțumesc tuturor pentru răspunsuri!

Am rezolvat dupa ce am apelat la suport prin intermediul chat ului din myOrange și am programat o intervenție.

Aveam doua probleme:

- cardul era dezactivat fiindcă nu fost folosit o perioada îndelungată (trebuie activat de către orange, se poate și de la distanță)

- țara/regiunea televizorului era setată pe România și nu găseam nici un canal la scanare. După ce am schimbat pe Finlanda a găsit toate canalele (nu știu care e motivul)

Numai bine!

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Cam ci+ are rolul de a desface anumite canale, nu altceva. De exemplu, dacă ai pachetul Premium, îți decriptează canale gen History, Animal Planeta, etc. 

Dar trebuie să îl vadă tv-ul. Mai scoate-l și mai bagă-l, vezi că are o anumită ,,cătare", nu intră oricum.

Dacă nu este în regulă, poți să le scrii prin Chat Djingo  , ( ceri transfer operator), din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator  sau la numărul 300/ 0374300300, unde te îndrumă Djia.

Baftă!

MihaiC99
Specialist

Salutare!

Sună la Serviciul Clienți Orange (300 din rețea sau 0374 300 300) și întreabă dacă acel card este activ. Poate fi nevoie de reactivare.

DanielaH
Moderator

@nerdy123, s-a rezolvat situația cu cardul? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?

Pololică
#StarMember

Salutare!

Intra in setarile televizorului, la modulul CI si incearca o actualizare. S-ar putea sa fie nevoie de un mic imbold.

Ar mai fi varianta a doua, de o noua scanare sau, in cel mai rau caz, de resetare a televizorului si configurarea lui de la 0.

nerdy123
Începător

Salutare și mulțumesc tuturor pentru răspunsuri!

Am rezolvat dupa ce am apelat la suport prin intermediul chat ului din myOrange și am programat o intervenție.

Aveam doua probleme:

- cardul era dezactivat fiindcă nu fost folosit o perioada îndelungată (trebuie activat de către orange, se poate și de la distanță)

- țara/regiunea televizorului era setată pe România și nu găseam nici un canal la scanare. După ce am schimbat pe Finlanda a găsit toate canalele (nu știu care e motivul)

Numai bine!