la 12-06-2025 07:44 PM
la 12-06-2025 07:55 PM
Buna @Andreea46
Ai dat un restart routerului? Uneori si scoaterea acestuia din priza, si lasandu-l 1min asa, si apoi reconectandu-l, rezolva problema.
Daca ai facut asta si nu s-a rezolvat, ideal ar fi sa spui si ce model de router e.
De asemeni, ai incercat sa vezi daca conexiunea pe cablu merge?
Ca si ultima solutie, as merge pe o resetare a acestuia, daca nu sunt probleme cu internetul de la Orange (daca ai exclus unele intreruperi de la ei). Asta as face-o doar daca stii sa faci setarile inapoi.
Te asteptam cu mai multe detalii🌞
la 12-06-2025 08:01 PM
Mulțumesc! Am incercat sa conectez la un cablu ethernet dar tot nu merge, nici macar nu apare reteaua. E un ZTE F6605R. Am scos cablul de la power și am lasat pentru un minut, dar la fel nu funcționează.
la 12-06-2025 08:54 PM
Salutare!
Încearcă să introduci o scobitoare in găurica unde scrie Reset și apasă lung, până se sting toate ledurile și apoi vezi ce se întâmplă după ce se reaprind.
Baftă!
la 13-06-2025 10:22 AM
@Vio73 , acest router cu internet de la Orange, se autoconfigureaza dupa reset? Multumesc pentru raspuns
la 13-06-2025 06:02 PM
Revine la parametrii inițiali, da.
la 13-06-2025 07:31 PM
Am apăsat timp de vreun minut aproape 2 dar nu da reset
la 13-06-2025 09:08 PM
Poate nu ai apăsat suficient de bine sau cum trebuie.
la 14-06-2025 09:18 AM
la 12-06-2025 09:46 PM
Dacă ești client Orange Romania atunci accesează aplicatia my Orange - altele si folosește noua functia semnalizează o problema tehnica., poate te ajuta in rezolvarea problemei.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor