la 06-04-2024 01:49 PM
la 06-04-2024 02:05 PM
Marius Papadopol, bun venit in Comunitate!!!
Ca sa te putem ajuta, trebuie sa ne dai detalii: ce fel de router ai, ce fel de internet, in ce zona, daca a fost de la inceput asa sau e ceva nou, ce eroare iti apare, etc Orice detaliu poate fi de ajutor, eventual si un printscreen.
la 06-04-2024 02:25 PM
Salutare!
Ce fel de probleme? Eu am avut și routere 4g și pe fibră ( am și acum) de la Huawei, ZTE ( 2 modele), Sagemcom și nu întâmpin probleme.
Dă mai multe detalii despre ce este vorba!
la 06-04-2024 09:39 PM
@MariusPapadopol: Bun venit în Comunitate. Va fi necesar să revii cu detalii despre ce anume consideri că nu este funcțional la conexiunea Routerului, respectiv ce implicare au camerele conectate la DVR cu acea conexiune, adică modul de utilizare.
la 06-04-2024 10:46 PM
Salut
Titlu suna interesant, te rugam sa ne descrii mai detaliat problema pe care o întâmpini.
la 08-04-2024 01:09 PM
Marius, te așeptăm în continuare să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor