@Alcorul: Bun venit în Comunitate. LOS roșu și intermitent = probleme cu semnalul pe fibră. Ori nu emite furnizorul semnal (mai rar) ori mai degrabă e întreruptă undeva. Întreruperea poate însemna si o simplă îndoire a fibrei la 90⁰. Verifică traseul fibrei până unde ai acces la ea, iar dacă nu sunt probleme atunci o sesizare la serviciul clienți este singura variantă de rezolvare. Succes.
Salutare!
Este posibil să ai o problemă cu intrarea de la fibră și este bine să miști un pic de mufa respectivă. Dacă tot nu funcționează, dă-i și o repornire, iar în final, apelează la 300, ramura asistență ( 1-3-2) și sper că vei rezolva relativ repede.
Baftă!
Salut @Alcorul,
Daca nu ai umblat la router pentru a deranja cablu de fibra optică cel mai probabil exista un deranjament in zona ta. Eu cand am avut problema ca a ta nu a fost de la routerul meu ci de la operator, exista un deranjament in zona. In astfel de situații cel mai bine e sa suni la relații clienți si sa anunți deranjamentul sau sa afli daca există deja raportat un deranjament.