anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme ZTE F6600R - In atentia Orange si a noilor abonati !

Minolta
Junior entuziast

Probleme la modelul ZTE ZXHN F6600R, recent instalat pentru pachetul Fibra 2000 + TV Premium:

- Porturi LAN izolate

Doar la WLAN exista optiune SSID Izolation ON/OFF, porturile LAN 1-4 raman intotdeauna izolate intre ele. Cu alte cuvinte, un device conectat prin LAN1 nu poate comunica cu alt device conectat prin LAN2, LAN3 sau LAN4, indiferent de combinatie. Singura posibilitate de a comunica in reteaua locala este din WLAN (cu optiunea de izolare debifata la respectivul SSID) catre un device din LAN.

- Lipsa port 2.5Gbps (platesti Fibra 2000 si primesti ONT cu porturi gigabit)

- Incompatibil cu Link Agregation LACP-IEEE 802.3ad

- Lipsa client DDNS

- Lipsa optiune de management extern

- Lipsa semnal la unele canale HD

Posibil sa fie rezolvate printr-un update rapid de firmware, deocamdata am depus o sesizare la departamentul tehnic. In caz contrar, renunt la contract si depun plangere la autoritatile competente. Toate aceste disfunctionalitati sunt o bataie de joc la adresa clientilor care trateaza ofertele Orange cu incredere si primesc cu totul altceva !

52 Răspunsuri 52

Vio73
#StarMember

Salutare!

Confirm cele spuse de către tine, dar nu înțeleg lipsa de semnal pe unele canale HD. Eu îl folosesc pe wifi și mi se pare ok, dar sigur că are unele limitări.

Sper să facă acest upgrade!

Minolta
Junior entuziast

Corect, nici eu nu inteleg. Astept sa vina un "specialist" la fata locului, poate ma lamureste cumva...

FLo1
#StarMember

@Minolta: Frumos și trist în același timp. 

-porturi LAN izolate rezolvi problema cu un switch montat într-unul din LAN-uri;

Lipsa port 2.5Gbps (platesti Fibra 2000 si primesti ONT cu porturi gigabit): Au mers pe ideea că nu montează astfel de device-uri la persoane a căror placă să ”ducă” mai mult de gigabit.

- Incompatibil cu Link Agregation LACP-IEEE 802.3ad: Are legătură și cu următoarele observații, dar este cauzat de destinația utilizării în regim de ”casnic”, în locul unui abonament de bussiness.

- Lipsa client DDNS : Încă aștept să văd un IP public și porturi deblocate total, deși pe fibră nu ar trebui să se întâmple astfel de situații.

- Lipsa optiune de management extern: Cu porturi blocate și cu ”lipsa client DDNS”, opțiunea de management este cam.... inutilă, adică imposibilă.

...Poate în alt context, la alt tip de abonament situația va fi altfel.

Minolta
Junior entuziast

In aceasta situatie, pentru mine este doar trist, vechiul Sagemcom functiona corespunzator. Am facut acest upgrade in ideea ca voi beneficia de viteza dubla, chiar daca platesc mai mult... nici pe departe, am ramas doar cu o plata majorata, cu nervi si cu timp irosit !

Ca cireasa de pe tort, exact acum cand scriu acest raspuns, dragalasul de ONT imi afiseaza LOS... adio internet si TV, folosesc hotspot de pe telefon ca sa termin ce am de zis. Poate lucreaza baietii... cine stie...

Da, exact asa am procedat in prima instanta, este logic ca un switch cu porturi neizolate sa-si faca treaba pe partea de comunicare, dar nu este nici pe departe o rezolvare atat timp cat utilizez un singur port ZTE limitat la 1Gbps.

Casnic / Business alta hotie, totul tine de marketing. Ca idee, platesc separat si un IP static, aici alte probleme (sesizate separat), nu vreau sa amestec lucrurile, poate voi face alta postare.

FLo1, iti multumesc pentru feedback !

@Minolta: Pentru puțin, însă ca aproape oriunde, pachetul avantajos financiar de cele mai multe ori oferă doar strictul minimal, fără toate celelalte avantaje, la unii dintre noi necesare. Așadar, pentru acelea (porturi deblocate, IP public (extern) vizibil, alte facilități...) de cele mai multe ori (dacă există) se plătește. 

Minolta
Junior entuziast

Se plateste, clar. Asta am si facut...

Probabil n-ai inteles speta, inainte plateam mai putin pentru un pachet cu fibra optica, viteza 1Gbps, aceleasi programe TV si un device Sagemcom ce functiona ireprosabil, deci beneficiam deja de toate aceste servicii. Trecerea la pachetul LOVE a fost facuta doar cu scopul de a ma bucura de o viteza mai mare si atat, (dubla) exact cum este prezentat in oferta Orange.

Nu vad logica... pentru ce o plata lunara extra, daca viteza este aceeasi si intampin toate problemele prezentate in postarea initiala ?!

Este de rasul curcilor 🙂

@Minolta: Personal aș fi rămas pe vechea configurație, cu Sagemcom-ul. Ai sacrificat prea multe pentru diferența de viteză câștigată contra cost (altă valoare la abonament). Dacă ZTE-ul e prea lucrat încât nu se poate modifica nici printr-un alt firmware, atunci mai bine ai reveni la configurația anterioară a abonamentului..... dacă se mai poate.

Minolta
Junior entuziast

Exact, tocmai de aceea sunt deranjat de acest upgrade non-sens. Ma aflu in perioada de 14 zile si astept o rezolvare rapida, in caz contrar voi demara actiunile mentionate in postarea initiala. Ma bucur ca am reusit sa ma fac inteles, multumesc mult pentru implicare !

Trebuie depusă sesizare la ei, pentru că aici suntem în mare parte clienți.

La mine, pe wifi, e cam așa:

Minolta
Junior entuziast

Sta binisor, ideea este ca eu am nevoie de acea viteza strict pe porturile LAN, pe WI-FI nu ma ajuta cu absolut nimic, este egal cu zero. Multumesc mult pentru raspuns !

Andrei15
Junior

Intr-adevar mi-a cazut si mie fata cand am vazut ca platesc extra sa vad internetul cum se duce de la 1gb la 10mb si pingul de la 7 la 200. In casa destule deviceuri care au nevoie in permanenta de o conexiune buna deci cand am vazut ce internet de cafenea gratis aveam am spus ca poate e de la un switch dar dupa 4 ore de troubleshooting mi-am dat seama ca ZTE este o mare chinezarie de 2 lei. Voi suna maine la cei de la orange cu speranta sa imi aduca un router care chiar suporta 2000 ca in oferta sau reziliez contractul si ma mut la un competitor. Mi se pare o mare bataie de joc si pierdere de timp.

Minolta
Junior entuziast

Da, este o bataie de joc la adresa abonatilor care platesc de buna credinta acele servicii care suna bine doar in ofertele lor pompoase. Le-au mai denumit si LOVE... cred ca CHEAT 2000 era corect.

Daca problema cu operatorul economic care a prestat serviciul nu se rezolva pe cale amiabila, voi depune sesizare, asa dupa cum recomanda ANPC. Pana acum, zero barat. Probabil au impresia ca eu glumesc.

Minolta
Junior entuziast

Revin cu noutati dupa 15 zile de sperante si nenumarate convorbiri telefonice paralele cu subiectul:

Ex.: Alimentatorul este bagat in priza?  Nu tine de noi, va redirectionez catre alt departament. Buna ziua, ati depus cumva o sesizare? Ma ocup in mod special, vedeti ca o sa fiti sunat sa-mi acordati o nota. Sunteti sigur ca butonul rosu este apasat? V-am apelat in legatura cu deranjamentele mentionate in email, ce probleme aveti?...

Azi mai exact, profesionistii din cadrul departamentului tehnic au reusit sa incarce in ONT un update de firmware ce a "rezolvat toate problemele", adica nu mai functioneaza deloc (BOOTLOOP), ceva gen ZTE LED PARTY by ORANGE ROMANIA 😂 chiar amuzant... zic !

P.S. Nu este specificat nici in contract nici pe site, dar ei mi-au comunicat verbal ca Orange nu ofera PTR Record (Reverse DNS) decat clientilor business. O implementare banala cu restrictii absurde si total nejustificate... printre altele !