Probleme cu router zte 6600 - nu mai functioneaza camerele
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-09-2024 04:53 PM
Bună ziua,
Am doua camere de la Homeguard care au funcționat f bine pana a venit routerul zte 6600 cu fibra. Din acest moment nu au mai vrut sa meargă. Am intrat și am separat 5g și 2,4 dar tot nu se conecteaza. Camerele vor numai 2,4. Sunt camere
Camera IP Wireless HOMEGUARD HGWIP-813
Dacă știți un răspuns sau dacă mai trebuie sa mai modific ceva în router va rămân recunoscator

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-09-2024 05:37 PM
@Marian-B: Bun venit în Comunitate. Pe lângă conectarea la un SSID WiFi de 2,4GHz, mai trebuie avut în vedere editarea conexiunii WiFi pentru fiecare cameră. Cauza: datele de conectare nu sunt memorate corect.
Poți încerca și reinstalarea de la zero cu scanarea QR codului camerei în aplicația utilizată, cum probabil ai procedat inițial.
Dacă ai încercat deja te așteptăm cu feedback. Spor.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-09-2024 06:10 PM
Mulțumesc frumos, dar nu sunt genul de camere cu cod QR sunt mai simple. Protocolul de instalare - din aplicație dai add, ii dai rețeaua + parola și aplicația generează un cod QR plecare îl dai la citit de Camera.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-09-2024 09:02 PM
Da, îmi amintesc acea variantă de instalare. Oricum, dacă ai verificat condițiile de conectare și sunt ok, atunci resetează aplicația și camera și reia procesul de instalare. Ceva la partea cu etapele de confirmare/configurare rețea.... nu e ok.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-09-2024 11:58 AM
@Marian-B, s-a rezolvat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-09-2024 04:47 PM
Bună Daniela,
Nu, nu am rezolvat, sunt în aceasta situație de circa 2 luni. Dacă le mut la alta locație functioneaza. Am mers cu 1 Camera în doua locații diferite și a mers perfect.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-09-2024 06:43 PM
"Locații diferite" = router diferit? Operator diferit? Distanță față de router? Consider că WLAN-ul routerului nu e configurat similar cu cerințele camerelor. Revino asupra parametrilor rețelei WiFi și va fi ok.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-09-2024 09:06 PM
"Locații diferite" = router diferit? DA fiberhome de la digi si huavei de la orange, Operator diferit? DA, digi si orange, Distanță față de router? Este un apartament de 3 camere asa ca nu este distanta mare. Camerele au funcționat perfect înainte sa vina routerul zte cu fibra

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-09-2024 10:02 PM
Mulțumesc de clarificare. Ideea: camere configurate ca P2P, nu au nevoie de permisiuni speciale. Totuși, parametri rețelei WiFi și un SSID cu același nume, parolă și frecvență (2,4GHz) este obligatoriu.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2024 10:11 AM
În acest moment am reușit sa separ cele doua benzi (2,4 și 5g) fiecare cu alt nume și cu alta parola. Dar tot nu funcționează. Cred/Sper sa mai fie ceva de reglat, de modificat din router de care nu știu eu. Pentru asta am apelat la voi (comunitatea Orange).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
24-09-2024 09:48 PM - editat 25-09-2024 09:53 AM
Buna @Marian-B
Poti incerca urmatoarele solutii:
- Asigura-te ca ai activat si configurat corect reteaua de 2.4GHz - aceasta trebuie sa fie activata si de asemeni sa foloseasca o metoda de criptare WPA2-PSK sau WPA3 deoarece unele dispozitive mai vechi nu functioneaza bine cu metode de criptare mai noi sau mai avansate.
- Dezactiveaza temporar banda de 5 GHz - chiar daca le-ai separat si parolat pe amandoua (2.4 si 5), unele dispozitive au probleme in a diferentia retelele, si de aceea ar trebui sa dezactivezi temporar banda de 5GHz si sa te asiguri ca se face conectarea camerei la reteaua de 2.4GHz.
- Ar trebui sa verifici canalele de frecventa pentru 2.4GHz - Camerele mai vechi, au dificultati in a se conecta la o retea de 2.4GHz, daca aceasta foloseste un canal Wi-Fi foarte ridicat, ca se ex 11 sau 13. Recomandarea mea este sa alegi manual din interfata routerului, un canal inferior, preferabil intre 1-6, si vezi daca acest lucru rezolva problema.
- Ar trebui sa dezactivezi Wi-Fi 6 (802.11ax) pe 2.4GHz - in cazul in care routerul suporta Wi-Fi 6, ar trebui dezactivat din acelasi considerent ca la punctul 2. Incearca sa lasi routerul sa functioneze pe 802.11n
- Daca stii cum sa faci, ar trebui sa verifici si filtrarea adreselor MAC - in cazul in care routerul are functia de filtrare a adreselor MAC activata, ar trebui sa adaugi in acea lista, ca si permisiuni acceptate, adresele MAC ale camerelor.
Recomandarea mea este sa faci/verifici aceste setari, si ulterior sa te reconectezi la reteaua 2.4GHz. In cazul in care niciuna dintre sugestii nu a ajutat, incearca si o actualizare a firmware-ului camerelor si/sau routerului (daca este disponibila).
Te asteptam sa revii in comunitate si sa ne spui daca te-au ajutat sugestiile mele, si ai reusit sa conectezi camerele si sa le faci functionale.
O seara faina!🌙
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-10-2024 12:47 AM
