01-02-2024 09:14 AM - editat 01-02-2024 09:52 AM
Congratulations! You shine brightly!
Dacă primești un astfel de mesaj împreună cu insigna specială #RisingStar, să știi că ele îți sunt adresate ție și reprezintă un semn de apreciere și recunoaștere din partea noastră.
Începând cu 2024 îi vom nominaliza lunar în #ComunitateaOrange pe membrii mai noi care s-au remarcat atât prin contribuții (topicuri noi, răspunsuri, soluții, aprecieri), cât și prin atitudine pozitivă și constructivă.
Pentru luna ianuarie 2024, le mulțumim și îi aplaudăm pe:
Felicitări!
01-07-2024 09:47 PM - editat 01-07-2024 10:12 PM
Nu îmi doresc acest lucru.
Care este scopul preluării ștafetei?🤔
Nu lucrez pentru compania Orange .
Scopul meu este acumularea de noi cunoștințe de la cei mai experimentați ( @arsradu , @Vio73 , @Pololică , @Razvan )
Plus că am putut observa punctele forte/slabe ale serviciilor oferite de Orange.
Comunitatea fiind o sursa informații pe care o poți accesa oricand.
la 01-07-2024 10:28 PM
Lucrezi pentru tine și dacă dorești, partajezi din experiența ta și membrilor comunității. Așa cum Ștefan cel Mare (că tot e mâine sărbătorit) menționa: "Moldova nu e a mea și nici a voastră, ci a urmașilor urmașilor voștri". Ideea: Este păcat de astfel de potențial să rătăcească asemeni unui geniu pustiu, fără a partaja experiența și informațiile sale cu restul membrilor. "Ștafeta" nu este ceva la care să râvnești, dar te responsabilizează știind că trebuie predată. Dacă n-ar trebui să bei apă / să respiri aer, ți-ar mai păsa de mediul înconjurător? În fine, succes și sănătate, restul sunt formalități.
02-07-2024 03:36 PM - editat 02-07-2024 03:51 PM
Am învățat de la cei mai buni!🙂
la 01-07-2024 11:15 PM
Felicitari tuturor!👏
la 01-08-2024 09:54 AM
la 01-08-2024 10:17 AM
Felicitări! Vă așteptăm în continuare în Comunitate 😊
la 01-08-2024 10:23 AM
Felicitări! Sunteți un model pentru comunitate.
la 01-08-2024 12:19 PM
Ne bucurăm că sunteți alături de noi!
la 01-08-2024 01:03 PM
Va multumesc pentru apreciere si pentru sfaturile primite aici. Voi mai reveni si cu alte ocazii, sper de bine. 🙂
la 01-08-2024 01:07 PM
Mulțumim. Doar gânduri bune de la noi.
la 01-08-2024 01:26 PM
A funcționat încărcătorul comandat?
Orice contribuție e binevenita.
la 01-08-2024 01:37 PM
Bună ziua. Da, cu acesta comandat ulterior nu au mai fost probleme. S-a redus si timpul de incarcare, deci e bine. Va multumesc.
01-08-2024 09:58 AM - editat 01-08-2024 03:22 PM
Felicitări întregii comunități!
Felicitări și user-ului @FLo1 care sa clasat pe primul loc (soluții marcate) la finalul lunii iulie.
Mulțumim pentru ajutorul oferit și pentru faptul că ați dat dovadă de atentie și dedicare spre rezolvarea problemelor prezentate în comunitate.
la 02-09-2024 10:55 AM
la 03-09-2024 09:31 AM
Felicitări tuturor! 👏
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor