26-10-2023 07:44 AM - editat 26-10-2023 07:53 AM
Salut Comunitate!
Incerc sa confirm o problema, si eram curios daca apare la toata lumea.
Problema: la login in Comunitate (important de mentionat ca trebuie sa fie login INTAI in Comunitate), utilizatorul este redirectat in contul sau My Orange, in loc de Comunitate.
Conditii de test: browser Chrome (sau bazat pe Chromium), cu update-uri la zi, sau cat de cat actualizat
In testele facute de mine, problema se reproduce si pe telefon, si pe PC. Dar cu aceeasi conditie. Sa fie Chrome/Chromium-based, si o versiune mai recenta.
Cat de recenta? Ei bine, pare sa se reproduca pe Chrome 118.x.x.x, 110.x.x.x, dar si 120.x.x.x (unstable). Cu toate astea, nu se intampla pe versiuni foarte vechi (ex: 97.x.x.x).
Deci, daca aveti un Android si folositi browserul Chrome sau folositi Chrome pe desktop (MacOS/Windows, probabil si Linux), si este actualizat, sunt curios daca la voi se reproduce.
Cel mai des veti intalni problema daca aveti tab-ul Comuntiatii salvat deja in browser. Dar nu numai. Poate sa fie si o accesare noua a paginii, si va va trimite tot in My Orange.
A mai intalnit cineva problema asta? Ma poate ajuta cu un test pe device-urile personale?
Pasi de testat:
* E important sa accesati intai pagina Comunitatii si sa treceti prin partea de login. Pentru ca daca intrati in My Orange, si apoi in Comunitate, veti fi deja logati in Comunitate, si nu se mai reproduce problema.
Multumesc frumos, in avans, celor care sunt dispusi sa ajute cu un mic test de cateva minute. 🙂
Puteti face testul si pe telefon, si pe PC. Ce va e mai la indemana. Sau amandoua, daca le aveti pe amandoua la indemana.
Scopul testului este de a vedea daca problema este generala, la toti userii, sau doar la unii dintre ei.
Mersi frumos!
26-03-2024 09:36 AM - editat 26-03-2024 09:38 AM
Salut! Colegii ne-au spus că situația s-a rezolvat. Poți verifica, te rog? Mulțumim.
28-12-2023 10:20 AM - editat 28-12-2023 10:21 AM
Da Radu, un browser neînchis pe PC, la un refresh se re-conectează automat. Dar dacă nu se deconectează pe PC, atunci un restart ar trebui să remedieze ”scenariul”, timp în care te conectezi de pe mobil. La mine a funcționat de fiecare dată.
Și da, probabil ai selectat la browser să ”încarce complet” toate tab-urile deschise. Eu am selectat ”încărcarea” doar la activare/selectare. Altfel ”Căruța PC”.... măcina prea mult până încărca toate taburile lăsate deschise. Scenariul cu ”fereastră privată” cade: se memorează o singură variantă: cea în care se închide ultima instanță de chrome cu ale sale tabs/ferestre. ”Clear cache” DA, e universal, per total browser, indiferent de numărul ferestrelor deschise.
la 28-12-2023 01:11 PM
Da, ideea e ca browserul era inchis. Momentan nu am reusit sa reproduc chestia asta cu logarea de pe telefon. Indiferent de unde ma loghez, raman logat...pana la expirarea sesiunii. Adica, nu pare sa afecteze in niciun fel celelalte dispozitive. Nici pornind de pe telefon, si continuand pe PC, nici invers.
Oricum, ideea e sa vedem daca mai face asa din notificari. Dar momentan sunt inca logat...deci...nu se poate testa. 🙂
la 28-12-2023 01:34 PM
La mine încă instant de exemplu dacă mă loghez pe PC, de pe mobil = disconnect. Invers (connect pe mobil pentru a provoca un disconnect pe PC) de obicei necesită mai sigur un restart, sau câteva zeci de minute de neutilizare browser pe PC, timp în care eram conectat pe mobil.
la 28-12-2023 08:29 PM
Am revenit... La mine merge si la relogare dupa expirarea sesiunii, din sectiunea de notificari. In schimb, la ultimul login de pe telefon (din Recent Pages), m-a dus in My Orange...again. Acum am incercat din nou, si vad ca duce ok... Deci....nu stiu ce sa cred. Pare ca e mai bine....dar nu chiar 100% rezolvat.
la 28-12-2023 08:46 PM
Am testat acasă și interesant: dacă fac ”first login” pe pagina de ”Notificări Comunitate” nu a mai reprodus ”redirect în MyOrange după autentificare”. În schimb, dacă fac autentificarea mai întâi pe ”main Comunitate” și apoi pe ”pagina deschisă deja de notificări Comunitate” autentificarea secundă face redirect pe ”My Orange”. Confirm regula mâine. Oricum, dacă e pagină nouă și accesare nouă a paginii de main.... nu sunt probleme. Deci în cazul meu fac referire la pagini existente (neînchise) la redeschiderea browserului.
la 28-12-2023 09:10 PM
Intr-adevar, pare sa aiba legatura cu paginile cache-uite intr-un fel sau altul. La accesare normala nu pare sa se mai reproduca. E mai bine. Nu stiu daca s-a mai lucrat la partea asta (asa pare), dar e mai bine.
la 21-03-2024 07:22 AM
Neata! Ceva noutati aici? Problema persista la mine.
la 21-03-2024 07:49 AM
Same here..... adică 2 taburi deschise la deschiderea browserului: cel de ”main”--> de obicei după login obligatoriu, ajunge tot pe main. Însă tabul de ”notificări” (sau o altă fereastră deschisă), după login, în mai bine de 50% din cazuri face redirect în ”My account”. Asta e..... astfel că accesez de la zero comunitatea și e ok, cu login efectuat la re-accesare intru direct logat.
la 21-03-2024 09:35 AM
Hello, Radu,
Problema se manifesta si in incognito?
la 21-03-2024 09:51 AM
Dap. Am incercat acum.
26-03-2024 09:36 AM - editat 26-03-2024 09:38 AM
Salut! Colegii ne-au spus că situația s-a rezolvat. Poți verifica, te rog? Mulțumim.
la 26-03-2024 09:54 AM
Neata! 🙂
O sa testez in perioada urmatoare. Primul login a fost ok, si da, pare ca s-a rezolvat. Vreau doar sa ma asigur ca nu a fost doar o intamplare.
la 25-03-2024 08:15 PM
Persistă și acea eroare de "switch account" în app, deși nu există decât un singur cont, deși nu sunt decât servicii ORO pe cont.
la 25-03-2024 08:22 PM
Da, si la mine mai apare din cand in cand, DOAR in versiunea de Android, acea eroare. Ceea ce ma face sa cred ca problema nu are legatura in niciun fel cu contul, ci cu aplicatia. Doar cu aplicatia.
la 25-03-2024 09:58 PM
Aceasta este sigur exclusiv de APP (și da, pe Android), întrucât nu se reproduce ceva similar pe Web account. Între timp, celălalt ”redirect” este la ordinea zilei: 2 taburi deschise pe ”Comunitate”, la reîncărcare după autentificarre, doar primul rămâne în Comunitate, celălalt este redirecționat în ”MyAccount”. Browser: Chomium.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor