26-10-2023 07:44 AM - editat 26-10-2023 07:53 AM
Salut Comunitate!
Incerc sa confirm o problema, si eram curios daca apare la toata lumea.
Problema: la login in Comunitate (important de mentionat ca trebuie sa fie login INTAI in Comunitate), utilizatorul este redirectat in contul sau My Orange, in loc de Comunitate.
Conditii de test: browser Chrome (sau bazat pe Chromium), cu update-uri la zi, sau cat de cat actualizat
In testele facute de mine, problema se reproduce si pe telefon, si pe PC. Dar cu aceeasi conditie. Sa fie Chrome/Chromium-based, si o versiune mai recenta.
Cat de recenta? Ei bine, pare sa se reproduca pe Chrome 118.x.x.x, 110.x.x.x, dar si 120.x.x.x (unstable). Cu toate astea, nu se intampla pe versiuni foarte vechi (ex: 97.x.x.x).
Deci, daca aveti un Android si folositi browserul Chrome sau folositi Chrome pe desktop (MacOS/Windows, probabil si Linux), si este actualizat, sunt curios daca la voi se reproduce.
Cel mai des veti intalni problema daca aveti tab-ul Comuntiatii salvat deja in browser. Dar nu numai. Poate sa fie si o accesare noua a paginii, si va va trimite tot in My Orange.
A mai intalnit cineva problema asta? Ma poate ajuta cu un test pe device-urile personale?
Pasi de testat:
* E important sa accesati intai pagina Comunitatii si sa treceti prin partea de login. Pentru ca daca intrati in My Orange, si apoi in Comunitate, veti fi deja logati in Comunitate, si nu se mai reproduce problema.
Multumesc frumos, in avans, celor care sunt dispusi sa ajute cu un mic test de cateva minute. 🙂
Puteti face testul si pe telefon, si pe PC. Ce va e mai la indemana. Sau amandoua, daca le aveti pe amandoua la indemana.
Scopul testului este de a vedea daca problema este generala, la toti userii, sau doar la unii dintre ei.
Mersi frumos!
26-03-2024 09:36 AM - editat 26-03-2024 09:38 AM
Salut! Colegii ne-au spus că situația s-a rezolvat. Poți verifica, te rog? Mulțumim.
la 09-11-2023 07:21 PM
Refacut testul (pe acelasi laptop), acelasi rezultat: intrare direct in comunitate.
Doua diferente:
la 09-11-2023 07:31 PM
Mersi frumos! 🙂
la 26-10-2023 03:17 PM
Eu folosersc doar Firefox si nu am avut problema asta, ma conecteaza direct in Comuitate.
la 26-10-2023 04:57 PM
Am urmărit discuțiile, dar la mine nu se reproduce sau nu s-a reprodus niciodată. Folosesc Chrome pe laptop si Opera pe smartphone.
la 26-10-2023 08:33 PM
De curiozitate (ca sa plagiez pe Delfinas): abonat sau cartelist?
la 26-10-2023 10:00 PM
Se pare că nu contează PPD sau PPY, de fapt are a face cu browserul în special și contul Orange în secundar (probabil), conținutul contului nu este implicat. Fix sau mobil, PPD sau PPY.... chiar nu contează.
la 26-10-2023 10:52 PM
Mă gândeam că cei care pot fi curtați/ofertați, sunt trimiși în My Orange, pt a fi atrași de ceva oferte de nerefuzat. 🙂
la 30-10-2023 03:31 PM
Aparent problema asta se manifesta si pe Opera. 😞 Doar ca mult mai rar.
Incep sa cred ca problema e, nu atat de browser, cat de cont.
la 30-10-2023 03:42 PM
Deocamdată încerc să văd CHROME-ul dacă redirecționează greșit de pe desktop cu prima logare, adică fără logare de pe mobil.... first time, ci doar de pe desktop.
la 04-11-2023 08:49 AM
@arsradu: Vreun status nou la subiect? La mine, după o săptămână de "1st login" pe desktop, Chrome s-a comportat normal. Am revenit la "1st login" pe mobil, deocamdată fără surprize.
E drept că au fost și niște update-uri (unul pe desktop și vreo 3 pe Android) în ultima săptămână la Chrome. Rămâne de văzut recurența. Weekend plăcut.
04-11-2023 09:11 AM - editat 04-11-2023 09:36 AM
In momentul asta, tind sa cred ca problema a fost nu atat de la browser, cat de la Orange. Doar pe anumite conturi.
Am incercat mai devreme pe telefon, cu aceeasi versiune cu care aveam probleme in trecut si pare sa fie ok acum. Cel putin momentan. 🙂
As vrea sa mai testez un pic in urmatoarele zile. Si daca e ok, putem inchide topicul ca rezolvat.
LE: @Razvan la tine e ok acum?
la 04-11-2023 01:18 PM
La mine problema se manifestă in continuare, la autentificare imi apare my account și apoi mă trimite direct pe My Orange.
la 04-11-2023 01:20 PM
Dacă intru pe un link din email, văd că face și la mine așa, adică mă bagă în My Orange ( de vreo 2 zile).
la 04-11-2023 01:22 PM
Pe ce browser? Tot acel Chrome de care ziceai mai demult? Vorbim de acces de pe telefon direct? Sau de pe calculator?
Adica...ce vreau sa intreb este: sunt exact aceleasi conditii de test?
Mersi frumos, Vio! 🙂
la 04-11-2023 01:28 PM
Nu, de pe telefon, direct pe link, din email.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor