la 02-04-2024 12:42 PM
Utilizarea zilnică a serviciilor Orange, ne aduce pe toți dintre noi (clienți sau nu) în situația de a contacta / solicita suport pentru rezolvarea anumitor probleme sau solicitarea de clarificare a diferitelor situații apărute pe contul fiecăruia dintre noi, fie că este utilizator de servicii fixe sau mobile, plătite ca abonament sau prepay.
În acest context, care alternativă de contact ați ales-o mai întâi și care a fost metoda prin care considerați (recomandați) că rezultatul așteptat de dumneavoastră a fost cel dorit?
Ați avut experiențe cu abordări diferite în alte situații (alte cazuri diferite de Orange) și pe care le puteți exemplifica aici? Consider că orice îmbunătățire se poate aduce unui proces DOAR dacă acestă schimbare este solicitată. În caz contrar va rămâne neschimbată.
Personal, am găsit aici în Comunitatea Orange multe soluții și modalități de rezolvare a unor situații necunoscute inițial pentru mine, fapt care m-a scutit de căutări cu GOOGLE sau chiar de alte analize și întrebări pe siteuri de specialitate / producător.
la 02-04-2024 12:57 PM
Și înainte și după descoperirea comunității, de obicei prima alegere era căutarea online și, în cazul în care nu găseam ceva care să mă lămurească, mergeam pe alegerea live (adică apel 300).
Motivul? Ar fi un multiplu de motive:
02-04-2024 01:17 PM - editat 02-04-2024 01:19 PM
Mulțumesc @Pololică. ”Căutarea online” face referire la un SEARCH în Comunitate sau unul în Google? Nu întotdeauna rezultatele sunt la fel de precise și la obiect în cazul celor două posibilități. Am observat că o căutare în Comunitate oferă mult mai multe perspective și alternative (chiar și posibilitatea sortării după anumite criterii), comparativ cu Google care poate fi subiectiv la acest capitol.
la 02-04-2024 01:30 PM
Prima optiune este comunitatea (daca stiu ca ar putea fi solutii), apoi Google. Cred ca mi s-a intamplat o data sau de doua ori sa caut in comunitate ceva si sa nu gasesc, dar la o cautare pe google sa gasesc in comunitate ce cautam (sau macar partial).
Pa principiu de cautare:
la 02-04-2024 01:54 PM
Da, mi s-a părut interesant că unele topicuri sunt imediat indexate la căutarea din Google, dar altele, chiar recente sunt omise. Deci exact cum spuneai, ”n-am înțeles algoritmii Sf. Goagăl”. :))
Și da, posibil ca unele informații despre caracteristici tehnice să găsești pe pagina producătorului, însă la partea de experiențe și sfaturi despre utilizarea device-ului le regăsești în Comunitate.
02-04-2024 01:26 PM - editat 02-04-2024 02:15 PM
In cazul meu, raspunsul e simplu: whichever is faster. :)) Daca e o chestie care stiu ca ar trebui sa fie publica (oferta curenta, informatii generale despre serviciile Orange etc), apelez la Google. Daca sunt chestii specifice pe cont sau situatii la care e nevoie de un pic de gandire si cateva explicatii logice, prefer chat-ul Djingo.
Si poate sa fie atat varianta automata (cu toate ca robotelul e destul de limitat pe partea asta), fie varianta cu transfer la operator.
De ce asa si nu cu apel la 300? Pentru ca:
Binenteles, atunci cand am nevoie de un punct de vedere al mai multor persoane, cum a fost topicul deschis de curand pe tema Samsung-ului, Comunitatea e cea mai tare. De ce? Pentru ca suntem diferiti! Si asta e foarte bine. 🙂
la 02-04-2024 02:33 PM
Corect @arsradu și mulțumesc de răspuns. Într-un prezent al vitezei, ”faster rulls, but is that a better choice”? Întradevăr, și eu am clarificat multe situații cu Djingo (prezent aici pe topic ca alternativă). Dorința de a ajunge la un operator prin apel la ”300” se lovea și la mine de același noroc, și oricât încercam scurtăturile recomandate se pare că tot ajungeam să mă.... rătăcesc, iar la un moment renunțam. De obicei pentru mine orice problemă era importantă, iar atunci nu mai analizam aspectul apelurilor limitate de pe PPY către 300.
Totuși am observat un aspect în răspunsul tău, fapt care m-a determinat de altfel să deschid acest topic pentru a observa dacă doar la mine se întâmplă. Menționai că ”..... apelez la Google”. Curiozitatea mea este <de ce search în Google, și nu ai prefera search în Comunitate?>. Cum menționam și în răspunsul către @Pololică, mi se pare totuși că ”Search-ul” în Comunitate ar fi mai de actualitate și cu acuratețe mai bună în returnarea rezultatelor mai importante. De ce (în cazul tău) ai prefera ”Search în Google”?
la 03-04-2024 08:33 AM
Dupa multi ani de "experienta" "gsm"(28) de "xda" (12)https://xdaforums.com/m/apaxtc.4781003/) de moderator pe un forum (13)https://www.forumulelectronistilor.ro/member.php?67-apaxtc ) pe Comunitatea Orange (4)
pot sa va zic - Comunitatea Orange este net superioara serviciului 300 (scurt pe doi) 😁
la 03-04-2024 09:38 AM
Mulțumesc Mihai pentru feedback. Ai putea te rog detalia unele provocări sau probleme care au fost clarificate / rezolvate muuult mai ușor abordând ”canalul” de comunicare al Comunității Orange și nu au putut fi rezolvate prin apel la 300? Iar în Comunitatea Orange, pentru acele probleme, ai căutat o soluție pentru o problemă similară existentă / discutată anterior, sau ai întrebat direct Comunitatea? ”Google” nu a fost o soluție mai rapidă pentru tine? 🙂 O zi cu spor.
03-04-2024 08:18 PM - editat 03-04-2024 08:21 PM
Sa zic asa ; aria gsm telefonie firmware abonamente prepay retelistica fidelizare etc nu mai prezinta pentru mine necunoscute care sa fie dezbatute intr-un topic
probleme care le am avut de discutat pe Comunitate au fost specific care tineau de partea tehnica Orange (de exemplu implemenatarea serviciului wifi-call pe diferite modele de telefon) si DA am discutat problemele pe Comunitate , sigur la 300 nu se rezolva nimic .
in resti intru zilnic pe comunitate sa ajut pe cei "suferinzi" 😁
la 03-04-2024 08:40 PM
Mulțumesc @mihai_13, dar dacă a existat vreo dilemă, vreun impediment în configurarea contului unde aveai nevoie de intervenție divină, ce alternativă alegeai, neavând, cu toată știința, pârghiile rezolvării prin forțe proprii? În rest da, te cred că nu se justifica a solicita suport pentru ceva ce era la îndemână și știai unde să-l găsești.
De exemplu, ceva ce nu depinde de tine (exemplu: o eroare pe cont, o taxare surpriză), ai afla detalii mai degrabă întrebând în Comunitate sau apelând la 300?
la 03-04-2024 08:59 PM
probabil eu sunt un caz fericit 😊 nu am avut niciodata probleme cu site Orange sau cu plati sau erori in comandarea unor produse de pe site - Dar sigur intrebam Comunitatea nu serviciu 300
ps; acum fie vorba intre noi (nu ne vede aude sau citeste nimeni 😆) peste 60% din problemele dezbatute de "useri" Orange se datoreaza lacunelor pe care le au in "manipularea" unui telefon a unui abonament sau a serviciului prepay/yoxo .
la 03-04-2024 09:04 PM
Mulțumesc. Și cam.... da, ai dreptate.
la 03-04-2024 09:31 PM
A si inca ceva breaking news ! Whatsapp este "cazut" stai sa vezi topicuri acum "ca de ce nu am net" ! 🤣
la 03-04-2024 10:14 PM
Acum e funcțional, deci valul a trecut 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor