anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Login in Comunitate redirect in My Orange?

arsradu
#StarMember

Salut Comunitate!

Incerc sa confirm o problema, si eram curios daca apare la toata lumea.

Problema: la login in Comunitate (important de mentionat ca trebuie sa fie login INTAI in Comunitate), utilizatorul este redirectat in contul sau My Orange, in loc de Comunitate.

Conditii de test: browser Chrome (sau bazat pe Chromium), cu update-uri la zi, sau cat de cat actualizat

In testele facute de mine, problema se reproduce si pe telefon, si pe PC. Dar cu aceeasi conditie. Sa fie Chrome/Chromium-based, si o versiune mai recenta.

Cat de recenta? Ei bine, pare sa se reproduca pe Chrome 118.x.x.x, 110.x.x.x, dar si 120.x.x.x (unstable). Cu toate astea, nu se intampla pe versiuni foarte vechi (ex: 97.x.x.x).

Deci, daca aveti un Android si folositi browserul Chrome sau folositi Chrome pe desktop (MacOS/Windows, probabil si Linux), si este actualizat, sunt curios daca la voi se reproduce.

Cel mai des veti intalni problema daca aveti tab-ul Comuntiatii salvat deja in browser. Dar nu numai. Poate sa fie si o accesare noua a paginii, si va va trimite tot in My Orange.

A mai intalnit cineva problema asta? Ma poate ajuta cu un test pe device-urile personale?

Pasi de testat:

  1. confirmat ca browserul este Chrome (sau Chromium-based, de exemplu Brave, Edge si altele)
  2. confirmat ca versiunea este recenta (sau la zi)
  3. accesat INTAI Comunitatea Orange (comunitate.orange.ro)*
  4. verificat rezultatul (redirect corect in Comunitate, sau in contul My Orange?)

* E important sa accesati intai pagina Comunitatii si sa treceti prin partea de login. Pentru ca daca intrati in My Orange, si apoi in Comunitate, veti fi deja logati in Comunitate, si nu se mai reproduce problema.

Multumesc frumos, in avans, celor care sunt dispusi sa ajute cu un mic test de cateva minute. 🙂

Puteti face testul si pe telefon, si pe PC. Ce va e mai la indemana. Sau amandoua, daca le aveti pe amandoua la indemana.

Scopul testului este de a vedea daca problema este generala, la toti userii, sau doar la unii dintre ei.

Mersi frumos!

Client Orange
1 Soluţie acceptată‚

Salut! Colegii ne-au spus că situația s-a rezolvat. Poți verifica, te rog? Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

118 Răspunsuri 118

FLo1
#StarMember

Cu mențiunea că problema are o oarecare ”periodicitate”(recurență), adică nu este ceva cu DA/BA, cu repetare zilnică sau la fiecare accesare, adică de exemplu în 2-3zile din 7 ale săptămânii.

Ai sa razi, dar la mine e cam de fiecare data.... :)) Singura precizare (din partea mea) ar fi ca trebuie sa expire intai sesiunea (ceea ce se intampla la cateva ore). Nu e tot timpul, intr-adevar, dar la mine se reproduce destul de des (cateva ori pe zi). 

Oricum, cei care frecventeaza cel putin o data pe zi Comunitatea, si intra de pe telefon, sau de pe PC, dar cu browser Chrome/Chromium-based, ar trebui sa fi observat deja fenomenul asta. Asta presupunand ca e intr-adevar o problema generala. Ceea ce sunt foarte curios sa aflu. :)) Pentru ca n-a fost dintotdeuna asa. Si as vrea sa vad daca problema e la Orange, la Google (Chrome) sau un mix intre cele doua.

Client Orange

Chiar :).... Disconnect-ul este oricum periodic, în funcție de schimbarea device-ului sau de activitatea constantă pe cont. Dar redirectul de exemplu nu s-a reprodus nici ieri și nici astăzi, pe mobil în primă fază, desktop ulterior. Doar obișnuita logare directă într-un tab existent.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

La mine nu face așa ceva, e în regulă. Mă conectez în Comunitate și acolo rămân,  cu Chrome sau alt browser.

Mersi frumos de feedback, Vio! 🙂

Pentru referinta, poti sa-mi spui te rog ce versiune de Chrome folosesti?

 

Client Orange

Radu, la mine CHROME (pe mobil, unde se reproduce mai des fiind prima logare a zilei): Version 118.0.5993.80.

Pe desktop (rar sau deloc, inițial fiind logat deja pe mobil): Version 101.0.4951.54 (Official Build) (64-bit)

Mersi frumos pentru detalii! 🙂

Da, cred ca e o chestie de sesiune. Daca ai incepe ziua pe laptop/PC....cred ca s-ar reproduce la fel de des si pe Deskop.

Cred. E doar o presupunere. 😄 Dar ar avea sens sa fie asa.

In functie de retea, de device, de conexiune, posibil sa se reproduca mai des sau mai rar. Oricum teoria ta cu logarea de pe telefon intai, dupa care pe PC mi se pare foarte valida.

Client Orange

Voi încerca să mă loghez pe desktop mai întâi.... însă nu mă pot abține 😉

Stiu cum e. Si la mine tot telefonul e mai la indemana, pana ma pun la birou si intru si de pe PC. 🙂 Ideea e ca, inclusiv de pe telefon, la mine se reproduce mai des (practic la cateva ore, cand expira sesiunea).

Oricum, daca vrei tu si ai posibilitatea, ar fi interesant de stiut daca e vreo diferenta cand accesezi de pe PC prima data. Daca reusesti sa te abtii sa nu intri de pe telefon. :)) Daca nu, nu-i nicio problema. 

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Cam așa. Cu plăcere!

Oook. Si pe asta nu se reproduce? Foarte ciudat. :))

Ca idee, eu am o versiune aproape identica (e cu 1 la coada, deci 81, in loc de 80), si s-a reprodus acum 10 secunde. :))

Daca la tine merge perfect, de fiecare data, si te trimite in Comunitate, nu in My Orange....atunci....inseamna ca e o problema mai complexa decat am crezut. 

Oricum, iti multumesc frumos de screenshot! E foarte util!

Client Orange

Alex_ORO
Ex Angajat Orange

Salut,

Personal nu am putut reproduce problema intampinata de tine, nici pe telefon, nici pe desktop. Am urmat pasii mentionati de tine pentru testare. Ai incercat sa stergi cookies si sa incerci din nou?

Mersi.

#WeLikeOurCustomers
In ❤️ with learning

Eu de exemplu chiar am șters ”prăjiturile” recent (în weekend) când am avut o mică ”piedică” de login (foarte rară, dar nu inexistentă): nu percuta butonul de logare. S-a rezolvat după ștergerea cookies. Revenind, episodul cu redirect-ul a continuat și după. 

Heeey! Mi s-a intamplat si mie asta cu butonul. Acelasi tratament i l-am aplicat si eu! :))

Client Orange