la 22-08-2024 02:18 PM - editat ultima oară la 02-09-2024 03:23 PM de GeorgianaD
Nu știu câți dintre dumneavoastră a-ți apelat la consultanți Orange pentru diverse probleme, însă mie mi s-a întâmplat acest lucru de vreo 2-3ori,ocazie cu care acei ziși consultanți au fost pe lângă, însă rezolvarea am găsit o foarte repede în comunitate care s-a dovedit peste acei operatori total nepregătiți și lipsiți de interes fata de client
la 22-08-2024 03:10 PM
Îți mulțumim Virgil pentru feedback-ul oferit vis-a-vis de experiența ta în Comunitatea Orange. Are legătură cu unele subiecte deschise de tine aici în Comunitate sau constatarea este referitoare la alte experiențe? Întreb întrucât ar fi utilă o descriere a problemelor întâmpinate și la care ai găsit ajutorul mult dorit. O zi cu spor și numai bine.
la 22-08-2024 11:15 PM
Da categoric, mi s-au iferit soluții punctuale la probleme postate un timp foarte scurt în comparație cu minim 30 kun așteptare operatori orange
la 22-08-2024 03:16 PM
Salutare!
În multe cazuri așa este, pentru că noi, cei din Comunitatea Orange suntem useri care avem diverse experiențe de viață și cu serviciile Orange, din care încercăm să îi ajutăm și pe ceilalți, împărtășindu-le astfel de experiențe. În call center, probabil că lucrează persoane mai tinere, care nu au atât de multă experiență și de aici și divergențele și neajunsurile semnalate.
Ne bucurăm că reușim să ajutăm cu ceea ce putem, ajutându-ne practic între noi să depăsim anumite momente neprevăzute!
Succes!
la 22-08-2024 08:11 PM
Salut,
Sunt cazuri și cazuri.
Unele probleme sau rezolvat mult mai repede cu ajutorul comunității.
Însă exista probleme la care numai operatorii Orange pot găsi soluția optimă având acces la datele clienților.
Sa nu subestimam capacitatea și experiența operatorilor Orange care sunt din ce in ce mai buni.
la 22-08-2024 11:14 PM
As vrea sa îmi dai un exemplu concret în care operatori Orange te-au ajutat
26-08-2024 02:04 AM - editat 26-08-2024 02:28 AM
Salut Virgil,
Îți pot da eu exemple dacă dorești:
Pot continua cu exemplele, însă poate îmi explici cum ar fi rezolvat membri comunității (clienți) aceste probleme.
Doar pentru că ai avut o experiență neplăcută cu operatorii Orange nu înseamnă că aceștia nu merita aprecierea noastră.
Îți adresez o întrebare care îți va demonstra importanta serviciului clienți.
La cine apelează atât membri comunității cât și leaderii comunității când nu se găsesc soluții pentru problemele aduse în discutie?
Nu subestimez rolul extrem de important al Comunității Orange care unește pasionații de tehnologie și utilizatorii de servicii Orange creend un spatiu in care aceștia pot impartasi informații/ideii și pot găsi soluții la anumite probleme ce sunt prezentate aici.
Faptul că sunt un membru arata cat de mult apreciez Comunitatea Orange.
23-08-2024 01:00 AM - editat 23-08-2024 02:07 AM
Baza rămâne tot interacțiunea cu operatorii umani. Adică cu angajații care au acces la baza de date informatică. Comunitatea Orange există, practic, pentru îmbunătățirea experienței pe care compania o oferă și ar putea-o oferi în viitor clienților săi.
27-09-2024 04:15 PM - editat 27-09-2024 04:22 PM
Comunitatea orange este buna pentru ca vezi cum se aplica, functioneaza serviciile Orange. Citesti despre experienta unor utilizatori si interactiunea lor cu anumite servicii, plati, functionare de servicii, deviceuri, etc. Dar agentii sunt importanti la servicul de relatii cu clientii pentru ca ei remediaza ceea ce nu functioneaza sau este disfunctional. Pe mine m-au ajutat cu roamingul, apel prin wifi, facturare, disfunctionalitate in contul My Orange unde de exemplu erau afisati mai multi roming decat erau in abonament si ceea ce era in abonament era afisat ca fiind deja consumat si altele despre care nu imi amintesc. Este adevarat ca uneori am insistat eu poate mai apasat, dar atunci, in toate cazurile enumerate, au rezolvat problema si au fost amabili mai ales doamnele sau domnisoarele.
O situatie recenta a vizat ratele la telefon care incep sa fie facturate din octombrie. Avansul este cuprins ca rata nr. 0 (zero) si apare neplatit. A trebuit sa interactionez prin chat de doua ori. îInca nu s-a rezolvat sau rezultatul o sa-l vad la prima factura. In situatia asta nu ma poate ajuta comunitatea, dar pot sa vad daca a mai patit cineva asa ca mine si daca s-a rezolvat la aceea persoana.
la 27-09-2024 04:41 PM
comunitatea si service clienti se completeaza reciproc
formeaza o echipa care doreste sa ajute pe cei cu probleme
nu este o competitie care este mai bun atat comunitatea cat si service clienti sunt la fel de buni
28-09-2024 04:53 AM - editat 28-09-2024 05:29 AM
Atât Comunitatea cât și serviciul clienți au avantaje și dezavantaje.
Exemple:
Pro: Serviciul clienți își asumă responsabilitatea pentru răspunsurile și soluțiile date (conversațiile sunt înregistrate).
Contra: Comunitatea este formata majoritar din clienți Orange și părerile și răspunsurile acestora sunt subiective (propria experiență) și nimeni nu își asumă responsabilitatea pentru ele.
Pro: In comunitate poți avea acces instant la o soluție la problema ta daca aceasta a mai fost discutată.
Posibilitatea discutării unor subiecte care nu au o legătură directă cu serviciile oferite de Orange.
Comunitatea este o sursa de informații disponibila la orice ora din zi.
Contra: Răspunsuri venite cu întârziere.
De multe ori se deschide o sesizare iar timpul de așteptare este mare.
Dacă ești contactat de un operator și nu poți răspunde va trebui sa contactezi din nou serviciul clienți deoarece numărul folosit de operator nu poate fi apelat
Lista poate continua.........
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor