anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Actualizează profilul tău de membru al Comunității Orange

FLo1
#StarMember
Topicul a rezultat ca reacție la dorința de a schimba ceva în contextul de ”neprimire” a notificărilor răspunsurilor de orice fel din Comunitatea Orange. Așadar titlu mare: editare / actualizare profil. Dar ce posibilități am avea de actualizare, ca simplii membri ai Comunității? Să le luăm pe rând:
- Email (asociat contului tău My Orange): Acest câmp este probabil cu scop ”informativ”, întrucât nici o modificare asupra adresei de email nu se poate face decât din contul de MYORANGE aferent. Dacă este condiționată problema, atunci soluția era măcar o informare / link spre contul de ”My Orange”.
- Username (nickname / pseudonim): Acest câmp sugerează faptul că oricând pe un cont creat ai libertatea unui ”nou botez” pentru a deveni un același utilizator, dar cu haine schimbate. Inutilă, nefolositoare, chiar neindicată, exceptând cazul când schimbarea s-ar face cu un accept al moderatorilor Comunității. Personal am fost încă de la început am fost ”amprentat” de către moderatori ca ”_1” și am rămas și până în ziua de astăzi ”FLo_1”;
- ”Avatar (încarcă o poză sau selectează un avatar din lista de mai jos)”: Singura opțiune mai ”editabilă” dintre cele existente, fără să insist asupra ei, vă spun doar că este o preferință de ”gust”.
- Opțunea de selectat ”Sunt de acord să primesc noutăți prin newsletter de la Comunitatea Orange” este probabil utilă la început, dar inutilă la ”dezabonare”, întrucât SURPRIZĂ: ”Dezabonarea se face din newsletterul cu noutăți, primit de la Comunitatea Orange”. Atunci ce să mai actualizez de aici?
- Opțiunea de selectat ”Acceptă Termeni și Condiții generale de utilizare a Comunității Orange România”: Dar se poate continua actualizarea fără selectarea acestei opțiuni? Deci încă o ”selectare” obligatorie dar făcută cu mânuța utilizatorului.
- Iar dacă vrei să ”ACTUALIZEZI” toate aceste multitudini de informații și modificări, rețeta prăjiturii conține cireașa de pe TORT: ”Câmpul "username" există deja. Te rugăm să alegi un alt username.” Adică (mai pe românește spus) schimbă-ți numele dacă vrei să actualizezi vreo informație. Păi atunci care e scopul actualizării?

Deci dacă pentru mine, în această formă, această ”ofertă” de ”editare profil” mi se pare jenantă, vă invit pe voi dragi membri ai Comunității să o comentați, sau să sugerați eventuale schimbări care ar fi necesare de adus acestui aspect.
1 Soluţie acceptată‚

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut, FLo_1. Așa cum am menționat și pe alt topic situația notificărilor este în atenția noastră, investigăm ce se întâmplă și vom reveni cât de rapid posibil.

 

Ca să le iau pe rând:

  • câmp e-mail: da, este de informare, am avut în trecut și text adițional cu faptul că editarea se face din contul My Orange, însă era foarte mult text și am scos, având topicuri dedicate în care explicăm acest lucru și cu pașii necesari pentru schimbarea adresei de e-mail. Dacă sunt mai mulți doritori să explicăm exact și în această pagină de profil, vom schimba din nou, așteptăm feedback-ul vostru.
  • username: poți modifica dacă îți dorești, desigur să nu existe deja username-ul respectiv, acest lucru fiind normal să nu poți seta un nume existent. Sunt membri în comunitate care și-au mai schimbat username-ul ulterior.
  • căsuța abonare noutăți: da, dezabonarea se face din e-mailul primit cu noutăți, aici informăm cu privire la acest lucru. Însă este important să păstrăm această căsuță pentru membrii care și-au făcut cont și nu au bifat la înregistrare și abonarea, dar își doresc să o facă ulterior și o pot face din această pagină (pot bifa și actualiza).

EDIT: actualizarea profilului funcționează fără afișarea erorii de username existent.

 

Ne poți spune, te rog și sugestiile tale sau ce ți-ai dori să vezi în această pagină de actualizare date profil? Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

FaraUnID
Campion certificat
Gratie platformelor custom de tip SaaS si retelei #1 ... "Orice implementari ulterioare sunt costisitoare, trebuie discutat direct cu dezvoltatorul si DACA (repetam DACA) dezvoltatorul considera ca modificarea propusa de tine este sustenabila, se va incepe de dezvolte un modul pentru asa ceva" Urmeaza un test intern, urmeaza un test alaturi de client, urmeaza un test alaturi de client si public in format restrans, dupa care DACA totul decurge normal se va implementa acel modul in platforma. Nota Bene - A fost nevoie de 2 ani (repetam 2 ani) pentru ca in platforma comunitatii sa fie implementat sistemul de paginare, iar in momentul in care s-a implementat paginarea nu a mai functionat LIKE (spre disperarea unora, fara sa dam nume) pentru o perioada. Pe un Wordpress paginarea se realizeaza in maxim 5 minute printr-un plugin. Pe o platforma de forum veritabila paginarea se realizeaza printr-o bifa. In cazul retelei #1 implementarea acestei facilitati a durat 2 ani.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut, FLo_1. Așa cum am menționat și pe alt topic situația notificărilor este în atenția noastră, investigăm ce se întâmplă și vom reveni cât de rapid posibil.

 

Ca să le iau pe rând:

  • câmp e-mail: da, este de informare, am avut în trecut și text adițional cu faptul că editarea se face din contul My Orange, însă era foarte mult text și am scos, având topicuri dedicate în care explicăm acest lucru și cu pașii necesari pentru schimbarea adresei de e-mail. Dacă sunt mai mulți doritori să explicăm exact și în această pagină de profil, vom schimba din nou, așteptăm feedback-ul vostru.
  • username: poți modifica dacă îți dorești, desigur să nu existe deja username-ul respectiv, acest lucru fiind normal să nu poți seta un nume existent. Sunt membri în comunitate care și-au mai schimbat username-ul ulterior.
  • căsuța abonare noutăți: da, dezabonarea se face din e-mailul primit cu noutăți, aici informăm cu privire la acest lucru. Însă este important să păstrăm această căsuță pentru membrii care și-au făcut cont și nu au bifat la înregistrare și abonarea, dar își doresc să o facă ulterior și o pot face din această pagină (pot bifa și actualiza).

EDIT: actualizarea profilului funcționează fără afișarea erorii de username existent.

 

Ne poți spune, te rog și sugestiile tale sau ce ți-ai dori să vezi în această pagină de actualizare date profil? Mulțumim.

Razvan
#StarMember
@faraunid Zic că ți-ai ratat cariera, ce s-ar face Orange fără sfaturile tale, gratuite, zilnice :)))) @flo_1, poate, cândva, vei fi reușit să îți schimbi username, dar nu am mai știi cine este în spatele poeziilor care ne încântă din când în când pe topicuri.

FLo1
#StarMember
@Mihaela: Desigur, sunt de înțeles justificările și argumentele aduse în privința datelor / simplificare pagină. Să nu uităm că se repetă de fiecare dată ”abonați-vă la newsletter”, fără mențiunea ”....doar cei neabonați”, făcându-se în schimb altă mențiune: ”Necesitatea actualizării informațiilor din profilul fiecăruia”. Aceste mesaje au fost în cazul topicurilor cu diverse concursuri lansate pe Comunitate. Dar să le luăm în ... alt rând de idei: - câmp de email: de ce să fie necesar a fi ”read only”? Cunosc multitudine de platforme (nu de forum neapărat) care au chiar și două câmpuri de email: unul pentru cont, iar altul pentru ”corespondență”. Deci nu văd ce e greu în posibilitatea schimbării unei adrese de email. Iar partea de cont nu e obligatoriu să fie un criteriu pentru autentificare. Ai numărul de telefon, ai un pseudonim (chiar și în My Orange). Simplu. - De ce să fie Comunitatea Orange un grup de ”securiști” (aka pseudonime)? Dacă eu vreau să corespondez cu un utilizator, dacă eu aș vrea să comunic un mesaj unui utilizator din Comunitate.... NU se poate, decât transparent la scenă deschisă, iar aici GDPR-ul cu povestea lui strică tot. Da, se cunosc motivele, dar oare e o consolare la 2 ani de zile? Despre partea cu posibilitatea transmiterii de mesaje în privat pentru utilizatorul X sau Y... povestim pe alt topic, nu aici. Ca idee, în completare la acea opțiune cu ”prieteni” existentă deja, cu aceia să se poată comunica în ”privat”, altfel e doar o listă fără folos. Și (dacă tot am pomenit de ea) având o listă de X, Y, Z... care te ”urmăresc” să-i poți vedea ca listă, nu ”odată-n viață” la selecție și atât. CONCLUZIE: La profil să existe opțiune de ”descoperire” a anumitor date pentru anumite grupuri (persoane). - Aici ar putea exista chiar și posibilități de selecție pentru notificare (sau nu) în privința unor topicuri noi pe o anumită temă (sau la general), astfel nu mai ai grija că ”ai ratat” niște topicuri de ieri despre care afli după ...zile, de multe ori chiar și din cauza problemelor de notificare email. Sau ar putea fi oferită inclusiv frecvența de notificare: daily, week, individual, cu posibilitate de grupare a unor răspunsuri. În acest moment unele răspunsuri pur și simplu ...se ratează din cauza frecvenței prea mari la unele topicuri. - Cât privește partea de ”simplificare”, nici o informație simplificată nu este inutilă. Orice informație (posibilitate) care nu este la îndemâna utilizatorului va duce la topicuri noi, răspunsuri repetate și copy/paste-uri de link-uri redundante, multe conținând aceiași informație. Ca să înțelegeți ”efortul”, puneți-vă în pielea unui profesor care corectează un set de ”teste” la sute de elevi la care predă, toate acestea conținând aceiași ”poveste”. @razvaN: Cu siguranță nu-mi vei simți lipsa, dar mulțumesc de preocupare.

La multi ani comunității Profesioniștii de la Orange! Multumesc Folositor

Maxmax
Junior
O voi face

Viocat
Senior certificat
Si eu incerc sa adaug o poza la profil insa atunci cand apas butonul actualizare imi spune ca userul exista. Da asa este, e userul meu pentru care vreau sa actualizez poza.

FLo1
#StarMember
@Viocat: Se știe, dar se pare că nu .... contează. Cel mai simplu, în 2 pași, modifici cel puțin un caracter atunci când adaugi (schimbi) poza de profil, iar ulterior re-editezi datele din profil revenind la vechiul ”username”.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
@Viocat ne pare rău pentru această situație, este momentan o eroare pe care încercăm să o soluționăm, este în atenția dezvoltatorului. Între timp te rugăm să editezi username-ul înainte să salvezi și apoi îl poți edita din nou cu cel existent. Vă ținem la curent când avem noutăți.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Acum funcționează ok actualizarea profilului, puteți schimba avatarul și nu mai este afișată eroare de username existent. Dacă mai întâmpinați această situație vă rugăm să ne spuneți. Mulțumim.

FLo1
#StarMember
@Mihaela: Confirm că este ok și nu mai returnează la actualizare mesajul de ”utilizator existent”. 🙂 Mulțumim de remediere și promtitudine.