anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Formular feedback Comunitatea Orange - Septembrie 2024

MihaelaA
Ex Community Manager

Salut tuturor!

Ne bucurăm să vă avem alături în Comunitatea Orange! Ca în fiecare an, vă invităm să ne împărtășiți părerile și ideile voastre printr-un formular de feedback. Vrem să aflăm ce apreciați la Comunitate, ce considerați că ar trebui îmbunătățit și ce vă motivează să faceți parte din ea. Completarea formularului durează doar 3-5 minute.

Perioadă disponibilitate formular: 2 - 30 septembrie 2024 (Edit 20.09: am prelungit termenul pana pe data de 30 septembrie).

Accesați formularul aici. 

Bonus: Toți participanții care ne lasă username-ul la finalul chestionarului vor primi un badge special 😊

Vă mulțumim anticipat pentru feedback!

MihaelaA_0-1725258405416.jpeg

30 Răspunsuri 30

MihaelaA
Ex Community Manager

Salutare tuturor! 👋

În urma analizei răspunsurilor voastre, vă prezentăm mai jos cele mai importante rezultate ale survey-ului completat în luna Septembrie:

  • Frecvența de utilizare - cei mai multi dintre voi acceseaza Comunitatea Orange de 2-3 ori pe lună (46% in 2024 vs 30% in survey-ul din 2023).
  • Satisfacția cu Comunitatea Orange în general - 79% dintre respondenți v-ați declarat multumiți/ foarte multumiți de Comunitatea Orange (vs 75% in 2023); doar 4% ați menționat ca sunteți nemultumiți/ foarte nemultumiți (vs 5% in 2023), iar cea mai mare parte a nemulțumirilor vin din zona de Orange în general, nu sunt neaparat legate de Comunitate.
  • Utilitatea - 85% dintre cei care ați completat chestionarul ați considerat Comunitatea Orange ca fiind utilă/ foarte utilă (vs 84% in 2023).
  • Satisfacția cu echipa Comunității Orange - 78% dintre voi ați declarat că sunteți multumiți/ foarte multumiți de noi (vs 77% in 2023) și doar 5% sunteți nemultumiți/ foarte nemultumiți (vs 4% in 2023).
  • Nivelul de recomandare - 6 din 10 participanți v-ați declarat promoteri (ați scorat cu note de 9 și 10), adica ați recomanda Comunitatea Orange prietenilor și apropiaților voștri (vs 4 din 10 participanti in 2023).
  • Principalele motive de utilizare a Comunității Orange - “Aflu lucruri noi (curiozitate)” 61% (vs 55% in 2023), “Primesc ajutor când am nevoie/ când am o problema” 43% (vs 47% in 2023); “Concursurile” si ideea de “a face parte dintr-o comunitate” au fost considerate și ele importante și au fost mentionate fiecare de aproximativ un sfert dintre respondenți

Vă mulțumim încă o data pentru participare și vă asigurăm că vom ține cont de tot feedback-ul vostru.