anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Imposibilitate alimentare cont Orange Money

TheSpecialist
Maestru

Bună dimineața !

Ma confrunt cu o problemă: nu pot alimenta contul OM. Banii la sursă sunt, conexiune la internet bună am, toate codurile și parolele au fost introduse corect. Am încercat de 3 ori, fiecare dată mi-a apărut mesajul “alimentarea contului nu s-a efectuat”. A 3-a oară după acel mesaj, îmi apare în aplicație la Tranzacții Recente suma respectivă dar “în așteptare”. Fiind o alimentare tip top-up , banii ar trebui să intre instant. Nu am mai avut până acum problema asta. 
LE : acum a venit mesaj și pt a treia încercare , “ tranzacția nu a fost finalizată “. 

1 Soluţie acceptată‚

TheSpecialist
Maestru

Victorie !!! Am rezolvat problema: am sunat la 300 și domnișoara m-a îndemnat la singurul lucru  pe care nu l-am încercat, reinstalarea aplicației. Acum merge brici. Am încercat 2 top upuri, ambele din BRD, cu succes. 
Si mai exista o alta posibila soluție, ștergerea cardului respectiv și adăugarea lui din nou. De ținut minte, dacă se mai lovește careva de această problemă. 

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

Cristi34
Junior entuziast

ING sunt mai dezghetati decat alte banci, am incercat cu alte banci si intotdeauna au fost probleme.

TheSpecialist
Maestru

Ieri după amiază, am fost sunat de un consultant Orange pt a certifica faptul ca serviciul OM funcționează in parametri și ca nu mai sunt probleme. 👍 Orange !!!