anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Imposibilitate alimentare cont Orange Money

TheSpecialist
Maestru

Bună dimineața !

Ma confrunt cu o problemă: nu pot alimenta contul OM. Banii la sursă sunt, conexiune la internet bună am, toate codurile și parolele au fost introduse corect. Am încercat de 3 ori, fiecare dată mi-a apărut mesajul “alimentarea contului nu s-a efectuat”. A 3-a oară după acel mesaj, îmi apare în aplicație la Tranzacții Recente suma respectivă dar “în așteptare”. Fiind o alimentare tip top-up , banii ar trebui să intre instant. Nu am mai avut până acum problema asta. 
LE : acum a venit mesaj și pt a treia încercare , “ tranzacția nu a fost finalizată “. 

1 Soluţie acceptată‚

TheSpecialist
Maestru

Victorie !!! Am rezolvat problema: am sunat la 300 și domnișoara m-a îndemnat la singurul lucru  pe care nu l-am încercat, reinstalarea aplicației. Acum merge brici. Am încercat 2 top upuri, ambele din BRD, cu succes. 
Si mai exista o alta posibila soluție, ștergerea cardului respectiv și adăugarea lui din nou. De ținut minte, dacă se mai lovește careva de această problemă. 

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

DanielaH
Moderator

Salut!

Nu avem semnalată nicio disfuncționalitate la alimentarea conturilor Orange Money. Am făcut și eu acum o alimentare și a funcționat instant. Presupun că ai ultima versiune a aplicație, da?

Da, este actualizată la zi. 

Pololica
#StarMember

Alimentat (topup) de pe card credit ing (visa) 

Screenshot_20231207_093658.jpg

DanielaH
Moderator

Tot cu ING a funcționat și la mine.

@TheSpecialist, ce card folosești? Ai încercat și cu un altul?

Am reușit o alimentare de pe Transilvania , deși am primit un mesaj de eroare

La cum arata, pare sa fie eroare la BT.

Da, dar măcar din BT am putut alimenta. De la BRD nu pot deloc. Am încercat de vreo 6 ori, și după restart telefon. 

TheSpecialist
Maestru

Am sunat la BRD, totul este în regulă cu contul de acolo. Mi s-a spus ca se văd încercările de top up, în sensul ca banii pleacă de la ei apoi se reîntorc. Deci, problema până la urmă pare să fie din OM. 
Am aplicația la zi, am dat și restart telefonului. Top up din alta bancă am făcut, au intrat banii dar cu eroare de afișare a informațiilor. 

Ar fi interesant cine este procesatorul de plati pentru fiecare banca. O banca (BRD) primeste banii inapoi, o alta (BT) banii pleaca, dar se primeste eroare, iar la o a treia (ING) nu sunt probleme deloc.

Oricum, e ciudat ca din 3 verificari, buba se imparte in trei: doua confirmari (una cu "eroare", dar realizata) si una respinsa.

De la ING nu am făcut top up eu. Doar BT și BRD. 
Dava ar fi să interpretez oarecum empiric problema aș zice ca ar fi trebuit curățat cache-ul pt alimentările din BRD, de acolo fac cel mai des top up. Îmi pare rău ca nu am încercat întâi ștergerea și reînrolarea cardului de BRD. 

Verifici daca se mai intampla.

Mulțumim pentru detalii. Am transmis situația ta colegilor de la Orange Money.

TheSpecialist
Maestru

Victorie !!! Am rezolvat problema: am sunat la 300 și domnișoara m-a îndemnat la singurul lucru  pe care nu l-am încercat, reinstalarea aplicației. Acum merge brici. Am încercat 2 top upuri, ambele din BRD, cu succes. 
Si mai exista o alta posibila soluție, ștergerea cardului respectiv și adăugarea lui din nou. De ținut minte, dacă se mai lovește careva de această problemă. 

Super! Mulțumim pentru feedback!

Poți marca răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.