la 07-12-2023 09:02 AM - editat ultima oară la 07-12-2023 11:00 AM de DanielaH
Bună dimineața !
Ma confrunt cu o problemă: nu pot alimenta contul OM. Banii la sursă sunt, conexiune la internet bună am, toate codurile și parolele au fost introduse corect. Am încercat de 3 ori, fiecare dată mi-a apărut mesajul “alimentarea contului nu s-a efectuat”. A 3-a oară după acel mesaj, îmi apare în aplicație la Tranzacții Recente suma respectivă dar “în așteptare”. Fiind o alimentare tip top-up , banii ar trebui să intre instant. Nu am mai avut până acum problema asta.
LE : acum a venit mesaj și pt a treia încercare , “ tranzacția nu a fost finalizată “.
la 07-12-2023 10:58 AM
Victorie !!! Am rezolvat problema: am sunat la 300 și domnișoara m-a îndemnat la singurul lucru pe care nu l-am încercat, reinstalarea aplicației. Acum merge brici. Am încercat 2 top upuri, ambele din BRD, cu succes.
Si mai exista o alta posibila soluție, ștergerea cardului respectiv și adăugarea lui din nou. De ținut minte, dacă se mai lovește careva de această problemă.
la 07-12-2023 09:34 AM
Salut!
Nu avem semnalată nicio disfuncționalitate la alimentarea conturilor Orange Money. Am făcut și eu acum o alimentare și a funcționat instant. Presupun că ai ultima versiune a aplicație, da?
la 07-12-2023 09:37 AM
Da, este actualizată la zi.
la 07-12-2023 09:38 AM
Alimentat (topup) de pe card credit ing (visa)
la 07-12-2023 09:41 AM
Tot cu ING a funcționat și la mine.
@TheSpecialist, ce card folosești? Ai încercat și cu un altul?
la 07-12-2023 09:48 AM
la 07-12-2023 09:52 AM
La cum arata, pare sa fie eroare la BT.
la 07-12-2023 10:05 AM
Da, dar măcar din BT am putut alimenta. De la BRD nu pot deloc. Am încercat de vreo 6 ori, și după restart telefon.
la 07-12-2023 10:42 AM
Am sunat la BRD, totul este în regulă cu contul de acolo. Mi s-a spus ca se văd încercările de top up, în sensul ca banii pleacă de la ei apoi se reîntorc. Deci, problema până la urmă pare să fie din OM.
Am aplicația la zi, am dat și restart telefonului. Top up din alta bancă am făcut, au intrat banii dar cu eroare de afișare a informațiilor.
la 07-12-2023 10:50 AM
Ar fi interesant cine este procesatorul de plati pentru fiecare banca. O banca (BRD) primeste banii inapoi, o alta (BT) banii pleaca, dar se primeste eroare, iar la o a treia (ING) nu sunt probleme deloc.
Oricum, e ciudat ca din 3 verificari, buba se imparte in trei: doua confirmari (una cu "eroare", dar realizata) si una respinsa.
la 07-12-2023 11:06 AM
De la ING nu am făcut top up eu. Doar BT și BRD.
Dava ar fi să interpretez oarecum empiric problema aș zice ca ar fi trebuit curățat cache-ul pt alimentările din BRD, de acolo fac cel mai des top up. Îmi pare rău ca nu am încercat întâi ștergerea și reînrolarea cardului de BRD.
la 07-12-2023 11:23 AM
Verifici daca se mai intampla.
la 07-12-2023 10:56 AM
Mulțumim pentru detalii. Am transmis situația ta colegilor de la Orange Money.
la 07-12-2023 10:58 AM
Victorie !!! Am rezolvat problema: am sunat la 300 și domnișoara m-a îndemnat la singurul lucru pe care nu l-am încercat, reinstalarea aplicației. Acum merge brici. Am încercat 2 top upuri, ambele din BRD, cu succes.
Si mai exista o alta posibila soluție, ștergerea cardului respectiv și adăugarea lui din nou. De ținut minte, dacă se mai lovește careva de această problemă.
la 07-12-2023 11:00 AM
Super! Mulțumim pentru feedback!
Poți marca răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor