la 02-12-2022 01:23 PM
Va salut , mai exista useri pacaliti cu abonamentele de Black Friday ?
Cei din chat si call center dau vina pe probleme tehnice insa refuza sa compenseze factura pe motiv ca asteapta sa rezolve colegiide la tehnic. Nu vad legatura unei probleme tehnice cu o factura emisa eronat si motivul pentru care eu trebuie sa platesc.
08-12-2022 08:31 AM - editat 08-12-2022 08:32 AM
Salut!
Vă mulțumim tuturor pentru sesizări. Am verificat situația împreună cu colegii noștri de la departamentul tehnic și vă asigurăm că fac toate demersurile necesare pentru remedierea sa în cel mai scurt timp. Corecțiile se vor regăsi în factură, începând cu facturile care se vor emite săptămâna urmatoare.
Mulțumim încă o dată pentru răbdare și înțelegere.
la 02-12-2022 03:23 PM
Nu esti singurul care a incheiat un nou constract de BF.
Aici ai un topic asemanator: https://comunitate.orange.ro/t5/campanii-orange/%C3%AEncheiat-oferta-black-friday-online/td-p/98994
Initiatoarea a crezut la fel, ca e o teapa, dar s-a lamurit ca nu e asa,
la 02-12-2022 03:36 PM
Cum s-a lamurit din moment ce nu a primit o rezolutie?
02-12-2022 03:44 PM - editat 02-12-2022 03:45 PM
Raspunsul Anitei ar trebui sa te lamureasca:
"Mulțumesc mult pentru răspuns. Mă simt datoare cu niște scuze. Am verificat pe mail și într-adevăr am primit documentele ce atestă schimbarea abonamentului. Totuși se pare că este o eroare în sistem pentru că factura emisă nu e corectă. Nu îmi doresc să mă retrag, doar nu înțelegeam cum s-a ajuns la aceasta situație. "
la 02-12-2022 03:57 PM
da..am si eu documente care atesta schimbarea abonamentului..anita are si ea factura gresita iar problema o sa se rezolve...candva
02-12-2022 04:14 PM - editat 08-12-2022 08:04 AM
Eu cred ca se va rezolva si ca Orange va trata situatia corect. Probabil ca, daca luna asta vei plati pretul intreg al abonamntului, luna viitoare nu vei plati pentru abonament.
Nu ai incredere, poti, daca nu au trecut 14 zile de la incheierea contractului, sa il poti anula si sa revii la ce ai avut anterior.
la 02-12-2022 04:49 PM
Salut,
Raspuns punctual la intrebarea ta: da, au mai fost clienti care au raportat aceeasi problema.
Ai aici un topic similar.
la 04-12-2022 10:07 AM
Așa e. Și mie îmi fac probleme cei de la Orange!
la 07-12-2022 11:51 PM
Hoți obosiți . OPC. Cica ne pare rău ca e greșita factura dar o plătiți așa și compensam noi luna viitoare . Pai dacă era de vreo 50 de mii de lei prin absurd se schimba raționamentul ? Dacă nu plătesc evident ca imi suspenda abonamentul .
la 08-12-2022 06:30 AM
Eu am fost norocos, se pare. Aveam un numar eligibil pentru prelungire si m-am jucat de BF cu niste abonamente in magazinul online. Nici nu mai stiam ce am ales, dar am vazut ieri ca mi s-a emis factura corect, cu abonamentul respectiv la jumatate.
08-12-2022 08:31 AM - editat 08-12-2022 08:32 AM
Salut!
Vă mulțumim tuturor pentru sesizări. Am verificat situația împreună cu colegii noștri de la departamentul tehnic și vă asigurăm că fac toate demersurile necesare pentru remedierea sa în cel mai scurt timp. Corecțiile se vor regăsi în factură, începând cu facturile care se vor emite săptămâna urmatoare.
Mulțumim încă o dată pentru răbdare și înțelegere.
la 09-12-2022 08:42 AM
Nu te supara Daniela , faptul ca se fac demersurile necesare nu inseamna ca problema a primit o solutie.
Solutia ar fi : s-a constatat implementare defectuoasa a ofertei , "paguba" este de x EUR , se crediteaza suma x pe cont cu titlul de compensare factura. Nu obligi un client sa plateasca ce ai facturat tu gresit.
la 05-01-2023 11:03 AM
Referitor la reclamaţia dumneavoastră înregistratã la C.J.P.C. Iasi sub nr. 3851 din
06.12.2022, privind operatorul economic S.C. ORANGE ROMÂNIA S.A. vă transmitem
următoarele:
Pentru verificarea aspectelor sesizate au fost solicitate operatorului economic
documente relevante din care rezultă că în data de 2 noiembrie 2022 ați accesat o nouă
ofertă prin intermediul contului online, pentru planul tarifar Smart Plus 15 cu reducere de
50% pentru 24 de luni.
Întrucât dintr-o eroare tehnnică reducerea de 50% din valoarea abonamentului nu
a fost alocată inițial, operatorul economic va fi sancționat contravențional.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor