anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Oferta black friday online

Anita_1
Junior

Bună, Aș dori să împărtășesc cu dvs.cum Orange își înșeală clienții, propunându-le diverse opțiuni de abonament, chipurile "la jumătate din preț", urmând apoi să activeze abonamentul la preț întreg, deși nu aceasta a fost oferta propusă. Deci, oferta odată acceptată, instant au dispărut bonusurile propuse de black friday și valabile "doar on line". Asa se face că dintr-un abonament înafara termenului contractual m-am ales cu un abonament pe 2 ani, la un preț dublu față de cel oferit pt.incheierea contractului. Ce mă sfătuiți să fac în această situație? Menționez că am dorit să îmi reduc costurile și am luat de "bună" propunerea Orange de a-mi modifica abonamentul, pe scurt le-am acordat încrederea mea, iar acum îmi pare f.rău ca am făcut aceasta. Se mai poate face ceva, îmi doresc să renunț la a fi client Orange..

7 Răspunsuri 7

Jay
Campion certificat

Salut!

Având în vedere ca prelungirea s-a făcut online, cu siguranță ai primit un mail cu informații despre modificare și ceva documente atașate..  

Ar trebui sa te poți retrage din contract în termen de maxim 30 de zile.. 

Ti-am atașat niste capturi cu informații din ceea ce am primit eu.. vezi ce ai primit pe mail, ar trebui sa ai acolo informații despre ce ai de facut.. oricum astfel de lucruri se rezolva direct cu Orange.. comunitatea este un spațiu public, format din clienți, pentru situații care nu necesita verificarea contului de client.. 

 

Anita_1
Junior

Mulțumesc mult pentru răspuns. Mă simt datoare cu niște scuze. Am verificat pe mail și într-adevăr am primit documentele ce atestă schimbarea abonamentului. Totuși se pare că este o eroare în sistem pentru că factura emisă nu e corectă. Nu îmi doresc să mă retrag, doar nu înțelegeam cum s-a ajuns la aceasta situație. 

milord
Junior entuziast

Si eu sunt in aceasta situatie. Dar cred ca este doar o eroare si se rezolva foarte repede. 

Aș dori să intreb referitor la situația dvs. ,cum s-a remediat problema. La mine încă nimic, deși am primit asigurări din partea unui reprezentant Orange că: să nu îmi fac griji că se rezolvă. E ceva în sistem, cică figurez cu ceva opțiune 5G, n-am înțeles, nici nu mi-au explicat ce. Mă dezamăgesc rău de tot ăștia de la Orange!!

milord
Junior entuziast

Buna, inca nu s-a remediat situatia. Am primit si eu raspunsul ca se lucreaza la rezolvarea problemei dar nu se intampla nimic.

Razvan
#StarMember

Probabil veți primi un răspuns de luni 5 decembrie. 

DanielaH
Moderator

Salut!

Vă mulțumim tuturor pentru sesizări. Am verificat situația împreună cu colegii noștri de la departamentul tehnic și vă asigurăm că fac toate demersurile necesare pentru remedierea sa în cel mai scurt timp. Corecțiile se vor regăsi în factură, începând cu facturile care se vor emite săptămâna urmatoare.

Mulțumim încă o dată pentru răbdare și înțelegere.