la 20-11-2022 08:36 PM - editat ultima oară la 28-11-2022 10:36 AM de DanielaH
Bună, Aș dori să împărtășesc cu dvs.cum Orange își înșeală clienții, propunându-le diverse opțiuni de abonament, chipurile "la jumătate din preț", urmând apoi să activeze abonamentul la preț întreg, deși nu aceasta a fost oferta propusă. Deci, oferta odată acceptată, instant au dispărut bonusurile propuse de black friday și valabile "doar on line". Asa se face că dintr-un abonament înafara termenului contractual m-am ales cu un abonament pe 2 ani, la un preț dublu față de cel oferit pt.incheierea contractului. Ce mă sfătuiți să fac în această situație? Menționez că am dorit să îmi reduc costurile și am luat de "bună" propunerea Orange de a-mi modifica abonamentul, pe scurt le-am acordat încrederea mea, iar acum îmi pare f.rău ca am făcut aceasta. Se mai poate face ceva, îmi doresc să renunț la a fi client Orange..
20-11-2022 08:54 PM - editat 20-11-2022 09:14 PM
Salut!
Având în vedere ca prelungirea s-a făcut online, cu siguranță ai primit un mail cu informații despre modificare și ceva documente atașate..
Ar trebui sa te poți retrage din contract în termen de maxim 30 de zile..
Ti-am atașat niste capturi cu informații din ceea ce am primit eu.. vezi ce ai primit pe mail, ar trebui sa ai acolo informații despre ce ai de facut.. oricum astfel de lucruri se rezolva direct cu Orange.. comunitatea este un spațiu public, format din clienți, pentru situații care nu necesita verificarea contului de client..
la 20-11-2022 10:06 PM
Mulțumesc mult pentru răspuns. Mă simt datoare cu niște scuze. Am verificat pe mail și într-adevăr am primit documentele ce atestă schimbarea abonamentului. Totuși se pare că este o eroare în sistem pentru că factura emisă nu e corectă. Nu îmi doresc să mă retrag, doar nu înțelegeam cum s-a ajuns la aceasta situație.
la 20-11-2022 11:30 PM
Si eu sunt in aceasta situatie. Dar cred ca este doar o eroare si se rezolva foarte repede.
la 01-12-2022 01:14 PM
Aș dori să intreb referitor la situația dvs. ,cum s-a remediat problema. La mine încă nimic, deși am primit asigurări din partea unui reprezentant Orange că: să nu îmi fac griji că se rezolvă. E ceva în sistem, cică figurez cu ceva opțiune 5G, n-am înțeles, nici nu mi-au explicat ce. Mă dezamăgesc rău de tot ăștia de la Orange!!
la 02-12-2022 10:51 AM
Buna, inca nu s-a remediat situatia. Am primit si eu raspunsul ca se lucreaza la rezolvarea problemei dar nu se intampla nimic.
la 02-12-2022 08:17 PM
Probabil veți primi un răspuns de luni 5 decembrie.
08-12-2022 08:32 AM - editat 08-12-2022 08:33 AM
Salut!
Vă mulțumim tuturor pentru sesizări. Am verificat situația împreună cu colegii noștri de la departamentul tehnic și vă asigurăm că fac toate demersurile necesare pentru remedierea sa în cel mai scurt timp. Corecțiile se vor regăsi în factură, începând cu facturile care se vor emite săptămâna urmatoare.
Mulțumim încă o dată pentru răbdare și înțelegere.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor