anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Teapa Black Friday

Procco12345
Junior entuziast

Va salut , mai exista useri pacaliti cu abonamentele de Black Friday ?

Cei din chat si call center dau vina pe probleme tehnice insa refuza sa compenseze factura pe motiv ca asteapta sa rezolve colegiide la tehnic. Nu vad legatura unei probleme tehnice cu o factura emisa eronat si motivul pentru care eu trebuie sa platesc.

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut!

Vă mulțumim tuturor pentru sesizări. Am verificat situația împreună cu colegii noștri de la departamentul tehnic și vă asigurăm că fac toate demersurile necesare pentru remedierea sa în cel mai scurt timp. Corecțiile se vor regăsi în factură, începând cu facturile care se vor emite săptămâna urmatoare.

Mulțumim încă o dată pentru răbdare și înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

26 Răspunsuri 26

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salut,

Fă-le o sesizare scrisă din secțiunea Contact și așteaptă răspunsul lor. Eu am rezolvat de fiecare dată așa. 

Sesizarea o poți lăsa aici:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă!

Procco12345
Junior entuziast

Asta e raspunsul..ca e o problema tehnica si ca se lucreaza dar ca nu exista un  termen de solutionare.

Neapărat să îi sesizați în termen de 30 zile, altfel există riscul să rămâneți cu abonamentul.

svetalex
Maestru

Nu am înțeles exact care este situația pe care o întâmpini. În comunitatea Orange, noi nu te putem ajuta cu verificări punctuale.

Dacă ai semnalat deja celor de la call center, trebuie să aștepți un răspuns. Dacă într-adevăr a fost o eroare, sigur vor găsi o soluție de remediere, însă cred că este necesar să ai puțină răbdare.

Situatia este ca  am prelungit un abonament de black friday un smart plus 15 redus cu 50%. Ei l-au facturat intreg. Nu caut solutii , intrebarea era daca a mai patit cineva asa  , eventual sa vedem cat de multi am fost tepuiti.

Nu cred că este o „țeapă” ci pur și simplu o eroare tehnică/umană care se va remedia cu puțină răbdare. Cu siguranță va exista o compensare la factura următoare.

Da..bine ca nu au gresit niciodata sa imi dea un bonus ceva sau sa greseasca cu o reducere mai mare  sau orice in favoarea clientului. Vedem cum evolueaza situatia si escaladam..un pic de publicitate post black friday o sa ii ajute.

@Procco12345: Și dacă primeai bonusuri cu ce te ajuta? Eu primesc lunar bonusuri inutile pentru că Orange cere euroi să cheltuiești pentru a folosi acele bonusuri. Păi atunci nu mai am nevoie de bonusuri, limitându-mă doar la cheltuiala impusă de Orange.....asta la prepay, nu abonament. 

Bună,

E vorba despre oferta pe care au avut-o Orange de "black friday". Adică dacă inchei timp de trei zile contract online cu ei( a fost un weekend în trecut) plătești doar jumătate din valoarea abonamentului pe toată perioada contractuală. Iar mai apoi nu respectă acest lucru. Primești factura la preț întreg. Și mai e și clauza că trebuie în termen de 30 zile să sesizezi, altfel rămâi pe cap cu un abonament belea. Acum știți despre ce e vorba?

Adică te fura …și doar dacă te sesizezi se rezolva?:)) ce gluma proastă. Dau in ei cu OPC pana se satura. Are toate Ingredientele unei oferte înșelătoare . Deja vad o amenda de 30 40k așa FOR  fun

delfinas
#StarMember

Ce abonament ai avut inainte? Erai in afara perioadei contractuale?

am avut fun 8 , din moment ce am actul aditional pe smart 15 cu 50% REDUCERE  eram fidelizabil

Da, esti eligibil pt acea oferta, asa ca eu zic, ca si Svetllana, ca e doar o eroare de sistem, nu o teapa, si cred ca se va reglementa cat de curand.

doar eu am facut ab de blAck friday?:)