la 02-12-2022 01:23 PM
Va salut , mai exista useri pacaliti cu abonamentele de Black Friday ?
Cei din chat si call center dau vina pe probleme tehnice insa refuza sa compenseze factura pe motiv ca asteapta sa rezolve colegiide la tehnic. Nu vad legatura unei probleme tehnice cu o factura emisa eronat si motivul pentru care eu trebuie sa platesc.
08-12-2022 08:31 AM - editat 08-12-2022 08:32 AM
Salut!
Vă mulțumim tuturor pentru sesizări. Am verificat situația împreună cu colegii noștri de la departamentul tehnic și vă asigurăm că fac toate demersurile necesare pentru remedierea sa în cel mai scurt timp. Corecțiile se vor regăsi în factură, începând cu facturile care se vor emite săptămâna urmatoare.
Mulțumim încă o dată pentru răbdare și înțelegere.
02-12-2022 01:41 PM - editat 02-12-2022 01:42 PM
Salut,
Fă-le o sesizare scrisă din secțiunea Contact și așteaptă răspunsul lor. Eu am rezolvat de fiecare dată așa.
Sesizarea o poți lăsa aici:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 02-12-2022 01:42 PM
Asta e raspunsul..ca e o problema tehnica si ca se lucreaza dar ca nu exista un termen de solutionare.
la 04-12-2022 10:19 AM
Neapărat să îi sesizați în termen de 30 zile, altfel există riscul să rămâneți cu abonamentul.
la 02-12-2022 01:44 PM
Nu am înțeles exact care este situația pe care o întâmpini. În comunitatea Orange, noi nu te putem ajuta cu verificări punctuale.
Dacă ai semnalat deja celor de la call center, trebuie să aștepți un răspuns. Dacă într-adevăr a fost o eroare, sigur vor găsi o soluție de remediere, însă cred că este necesar să ai puțină răbdare.
la 02-12-2022 01:46 PM
Situatia este ca am prelungit un abonament de black friday un smart plus 15 redus cu 50%. Ei l-au facturat intreg. Nu caut solutii , intrebarea era daca a mai patit cineva asa , eventual sa vedem cat de multi am fost tepuiti.
la 02-12-2022 01:49 PM
Nu cred că este o „țeapă” ci pur și simplu o eroare tehnică/umană care se va remedia cu puțină răbdare. Cu siguranță va exista o compensare la factura următoare.
la 02-12-2022 01:53 PM
Da..bine ca nu au gresit niciodata sa imi dea un bonus ceva sau sa greseasca cu o reducere mai mare sau orice in favoarea clientului. Vedem cum evolueaza situatia si escaladam..un pic de publicitate post black friday o sa ii ajute.
la 02-12-2022 06:35 PM
@Procco12345: Și dacă primeai bonusuri cu ce te ajuta? Eu primesc lunar bonusuri inutile pentru că Orange cere euroi să cheltuiești pentru a folosi acele bonusuri. Păi atunci nu mai am nevoie de bonusuri, limitându-mă doar la cheltuiala impusă de Orange.....asta la prepay, nu abonament.
la 04-12-2022 10:16 AM
Bună,
E vorba despre oferta pe care au avut-o Orange de "black friday". Adică dacă inchei timp de trei zile contract online cu ei( a fost un weekend în trecut) plătești doar jumătate din valoarea abonamentului pe toată perioada contractuală. Iar mai apoi nu respectă acest lucru. Primești factura la preț întreg. Și mai e și clauza că trebuie în termen de 30 zile să sesizezi, altfel rămâi pe cap cu un abonament belea. Acum știți despre ce e vorba?
la 04-12-2022 10:37 AM - editat ultima oară la 04-12-2022 10:45 AM de DanielaH
Adică te fura …și doar dacă te sesizezi se rezolva?:)) ce gluma proastă. Dau in ei cu OPC pana se satura. Are toate Ingredientele unei oferte înșelătoare . Deja vad o amenda de 30 40k așa FOR fun
la 02-12-2022 02:17 PM
Ce abonament ai avut inainte? Erai in afara perioadei contractuale?
la 02-12-2022 02:19 PM
am avut fun 8 , din moment ce am actul aditional pe smart 15 cu 50% REDUCERE eram fidelizabil
la 02-12-2022 03:15 PM
Da, esti eligibil pt acea oferta, asa ca eu zic, ca si Svetllana, ca e doar o eroare de sistem, nu o teapa, si cred ca se va reglementa cat de curand.
la 02-12-2022 03:18 PM
doar eu am facut ab de blAck friday?:)
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor