la 16-04-2024 01:17 PM - editat ultima oară la 16-04-2024 01:19 PM de DanielaH
16-04-2024 01:56 PM - editat 16-04-2024 03:25 PM
Go Premium- Pentru revendicare sunt necesare 1200 puncte.
Dacă ai revendicat acest premiu și ți-au fost retrase cele 1200 puncte autentifică-te în aplicația Orange TV Go de pe http://qr.orange.ro/TV, în maximum 30 de zile, și ai o luna acces gratuit la peste 90 de canale TV, filme și seriale.
Bonus pentru abonați, valabil o lună de la activare în Orange TV Go.
la 16-04-2024 03:19 PM
@Alin87: Poți confirma dacă ai abonament sau prepay? Ideea este că opțiunea ”Premium” este valabilă pentru abonamente, nu pentru prepay. Pe Prepay este valabilă doar opțiunea ”Esențial”.
la 16-04-2024 04:06 PM
As fi curios care dintre variante este cea "castigatoare", desi am o vaga impresie ca al nostru coleg este PPY (cartela) si sa nu fie ca in Doua Loturi de Caragiale.
la 16-04-2024 07:54 PM
@Pololică a scris:As fi curios care dintre variante este cea "castigatoare", desi am o vaga impresie ca al nostru coleg este PPY (cartela) si sa nu fie ca in Doua Loturi de Caragiale.
Stai liniștit,cunosc toate campaniile Orange,altfel nu intram,am abonament de ceva ani încoace,știu toate erorile din aplicațiile Orange
la 16-04-2024 07:55 PM
Problema e că nu se rezolva nimic,ci doar se da cu părerea cum faci tu
la 16-04-2024 08:04 PM
Altceva nu pot sa fac, decat sa-mi dau cu parerea.
la 16-04-2024 08:03 PM
Stau linistit, dar, de obicei, cam asta e prima eroare: activarea unei optiuni "inverse" (ori abonat activeaza optiune de cartela, ori invers). Si poti sa intri oricand doresti. Nu te retine nimeni.
la 16-04-2024 05:10 PM
@FLo1 a scris:@Alin87: Poți confirma dacă ai abonament sau prepay? Ideea este că opțiunea ”Premium” este valabilă pentru abonamente, nu pentru prepay. Pe Prepay este valabilă doar opțiunea ”Esențial”.
Am abonament,din cauză că nu am putut dezactiva Go esențial în urmă cu o lună,nu am putut nici activa luna următoare Go Premium in urma celor 1200 puncte
la 16-04-2024 05:15 PM
Nu merge sa dezactivezi și nici să activezi nici optiune din My Orange,nici dacă dai mesaj la 321,doar am sunat la 300 și au putut să îmi dezactiveze opțiunea dar să îmi activeze alta opțiune prin call centre nu au putut,cred că o să renunț de tot la Orange ,nu e prima data
la 16-04-2024 05:28 PM - editat ultima oară la 18-04-2024 09:11 AM de DanielaH
Trebuie să analizei dacă se merită să renunți la Orange doar pentru atât🤔... până la urmă este un „premiu”, nu un serviciu pe care îl plătești, iar situația ta va fi rezolvată într-un final.
Ce mai poți tu să faci este să trimiți un email din secțiunea contact https://www.orange.ro/contact/ și să ai răbdare 😄
Gânduri bune!🙂
la 16-04-2024 06:26 PM
Premiul acela nu s-au câștigat degeaba,s-a făcut o acțiune pentru el,așa pot să îmi iau alt operator mai ieftin pentru voce și internet de zi cu zi
16-04-2024 06:40 PM - editat 16-04-2024 06:45 PM
Salut
Faci sesizări pe toate căile posibile după care pierzi timpul fiind trimis de la un departament la altul și în final afli că o întreagă echipă este incapabilă să rezolve o problema.
Într-un final ca sa scape de tine că te tii scai de ei îți oferă o compensare.
"Orange e aici" 🌫🤔️
la 16-04-2024 06:28 PM
Crezi tu că se va rezolva eu am problema de 5 luni și nu sa rezolvat nimic.
Primesc doar compensări nu și soluții la problema.
la 16-04-2024 08:08 PM
Salut ce abonament ai?
Eu am Smart Plus 15.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor