la 15-05-2023 06:13 PM - editat ultima oară la 16-05-2023 08:41 AM de DanielaH
Bună ziua.
Am efectuat plata facturii din aplicația My Orange, însă nu am primit cele 5 pinata, conform acțiunii.
Le voi mai primi?
De asemenea când deschid secțiunea "notificări", nu primesc pinata...
16-05-2023 12:54 AM - editat 16-05-2023 12:57 AM
Din pacate, eu cred ca are mare importanta. Pt a primi pinate pt plata facturii trebuie ca aceasta sa fie achitata pana la data limita de plata, nu si daca faci amanare de plata. Daca pt alte actiuni ai primit pinate si pt plata facturii nu, atunci asta cred ca e cauza, neplata facturii la timp.
Lasa, mai ai timp pana la sfarsitul campaniei sa aduni minim 1000 de puncte. De-abia a inceput si deja ai aproape o treime.
la 15-05-2023 06:54 PM
@Ramona07: Bun venit în Comunitate. Conform regulamentului, ”Acțiunea “Plată factură” va fi recompensată cu 5 Pinate care valorează 70 puncte fiecare și se acordă exclusiv pentru prima plată de factură pe fiecare cod de abonat administrat în cont în decursul unei luni calendaristice din perioada Campaniei”.
Întrebare: Când a fost ultima plată a facturii înainte de acest moment? A trecut o lună calendaristică (minim 30/31 zile)? Sfat: Era bine dacă plăteai factura redirecționată din aplicația Pinatei. Acolo nu se activează această opțiune decât după o lună calendaristică, deși ai putea plăti în avans acel abonament.
la 15-05-2023 07:16 PM
Am realizat plata facturii direct din secțiunea acțiuni pinata și atunci și acum.
Ultima plată a facturii înainte de acest moment a fost pe 13 aprilie.
la 15-05-2023 08:25 PM
Ramona, bun venit in Comunitate!!!
Ai putina rabdare, uneori se aloca pinatele cu putina intarziere, asa am patit si eu luna aceasta. Nu au fost alocate imediat, ci dupa cateva ore. Mai da refresh la aplicatie, poate apar.
la 15-05-2023 08:52 PM
Salutare!
La mine s-au alocat instant. Dacă nu apar, poți face o sesizare din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 15-05-2023 10:31 PM
Salut! @Ramona07 , știu că pare ciudat, dar ai acceptat termenii și condițiile noului concurs Pinata? De fiecare data trebuie sa fii de acord, știu că a început un concurs Pinata nou, punctele vechi s-au pierdut și pentru a putea primi puncte trebuie sa fii de acord cu condițiile concursului.
la 15-05-2023 10:44 PM
Desigur, am acceptat termenii și condițiile noului concurs. Am deja strânse 295 de puncte de când a început noul concurs.
la 15-05-2023 11:13 PM
Tot nu au fost alocate pinatele? Cea pt accesarea aplicatiei pentru aceasta saptamana a intrat?
la 16-05-2023 12:25 AM
Pinatele pentru accesare aplicație și verificare consum (cost suplimentar, resurse) mi-au fost alocate astăzi, însă cele de la plata factura nu.
Intr-adevar factura era amânată pentru plata pana astăzi, dar nu cred ca are importanta asta. La fel am procedat și luna trecută, la concursul anterior, iar punctele mi-au fost imediat alocate.
Aștept în continuare. Revin cu un comentariu de îndată ce au intrat punctele.
16-05-2023 12:54 AM - editat 16-05-2023 12:57 AM
Din pacate, eu cred ca are mare importanta. Pt a primi pinate pt plata facturii trebuie ca aceasta sa fie achitata pana la data limita de plata, nu si daca faci amanare de plata. Daca pt alte actiuni ai primit pinate si pt plata facturii nu, atunci asta cred ca e cauza, neplata facturii la timp.
Lasa, mai ai timp pana la sfarsitul campaniei sa aduni minim 1000 de puncte. De-abia a inceput si deja ai aproape o treime.
la 16-05-2023 01:45 AM
Bineînțeles! Este destul timp.
la 16-05-2023 10:25 AM
Bună dimineața tuturor!
Am primit pinatele azi-dimineață la ora 08:00. Tot azi-dimineață am primit și mesajul cu punctele Thank You acumulate.
Va mulțumesc pentru informări și ajutor!
la 16-05-2023 10:34 AM
@Ramona07: Cu plăcere. Te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții și impresii cu și despre tehnologie.
la 16-05-2023 10:40 AM
O veste bună!!! Cu plăcere!
Deci a fost cum am crezut inițial, că ți se vor aloca pinatele cu ceva întârziere, doar că a fost ceva mai lungă așteptarea. Poate din cauza amânării de plată, sistemul a procesat plata mai greu.
la 31-10-2023 09:19 AM
E vrajeala mie mai îmi trebuiau 20 puncte și nu mi le-au dat nici de ciuda ,cred că își împart premiile între ei
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor